Hmmm je bent een slechte moeder als.. Je het ene kind voor de andere trekt, Ook vind ik je een slechte moeder als je je kinderen uren voor de deur laat staan omdat jij toevallig te druk bent met andere dingen,Of als het errrrrg warm is en je kindje vraagd om wat water en je zegt nee! Ja heb het allemaal gezien bij 1 moeder,, Stond paf! Verschrikkelijk!! Heb dr wel wat van gezegd nu wil ze me niet meer zien.
Ik vind het zo ver gezocht om de uitspraak 'slechte moeder' te gebruiken he, iedere moeder is anders, zeg dan gewoon over bepaalde dingen dat je het nooit zou doen. want kinderen om half 10 nog buiten laten spelen wil niet zeggen dat je per definitie een slechte moeder bent. of als je je verstopt omdat je geen visite wil.. dan ben je echt niet slecht. je bent slecht als je je kind mishandelt etc.. jullie zijn gek als jullie zoiets durven zeggen zijn jullie zelf misschien een slechte moeder? ik heb er zo een hekel aan als er over andere word geoordeelt, iedereen doet wel eens iets fouts zeker in de ogen van anderen want iedereen voed anders op, dus dan moeten we in de ogen van andere allemaal slechte moeders zijn want bijna niemand is het helemaal 100% met elkaar eens..
Wat heeft dat met opvoeden te maken?? Als je bedoeld verstoppen voor je kinderen omdat je geen zin in ze hebt vind ik ook niet echt kunnen,, Dan had je geen kinderen moeten nemen/krijgen We denken er allemaal anders over dan
HAHAHA Ik verstop me wekelijks als er weer zo'n irritante jehova aan de deur staat!! Verder ben ik het totaal met Jarina eens! Zolang je je kind niet geestelijk/lichamelijk mishandelt mag je iemand geen slechte moeder noemen, omdat ze dingen nou eenmaal anders aanpakken!
je bent een slechte moeder als je: -je kind opsluit met een slot op zn slaapkamer omdat je kind anders snachts snoepjes zou gaat op eten en het kind elke ochtend hoort roepen mama ik moet plassen (een uur lang) - je kind laat buiten spelen als het regent - je kind laat spelen in een koude kelderbox omdat je anders last van je kind zou hebben als hij binnen zou spelen - je kind slaat en uitscheld (meegemaakt in mijn vorige woonplaats)
Dan ben ik ook een slechte moeder, mijn zoon vindt het namelijk heerlijk om eens in de zoveel tijd buiten in de regen in de plassen te stampen met zijn regenlaarsjes (En mama vind het net zo leuk trouwens )
haha nee..ik had t kort opgeschreven..ze zei altijd tegen iedereen dat ze haar zoontje lastig vond en dan mocht hij niet meer binnen spelen dus ook als het regende werd hij alleen naar de speeltuin gestuurd
Ik sluit mijn dochter ook weleens op s'avonds haha (zit geen slot op de deur dus zet even een bezem onder de klink), maar niet langer dan een half uur en ze heeft nog een pamper om. Maar hoop dat dit ff tijdelijk is want ze komt echt 30 keer haar bed uit en ben dan meestal met haar broertje bezig of zit met hem aan de borst dus totaal NIET handig.
Ik bedoel een mbo vervolgopliding, met als reden dat je broer er ook geen gedaan heeft en dus hoef jij dat ook niet te doen. Ik vind dat je kind een studie moet kunnen doen.
Ja heb het zelf mee gemaakt en vind het echt erg. Nu zit ik thuis en heb geen diploma, alleen vbo. En dat terwijl ik na 2 weken vervolgopleiding al aangaf dat ik er niks aan vond en iets anders wilde. Ik kreeg als opmerjking dan ga je maar werken heeft je broer ook gedaan. Nou dat vin dik echt geen goede reden om je kind geen opleiding te laten doen. Ik mocht nog niet eens bij de eerste keuze de opleiding doen die ik wilde want er zou niet genoeg werk in zijn volgens hun. Als je aan kinderen begint weet je dat er een tijd komt dat ze een opleiding willen doen. Mijn kinderen mogen een opleiding doen die ze zelf willen als het in ons budget past, ik zal ze een opleiding zeker niet onthouden.
Ik denk niet dat je dan meteen een slechte moeder bent maar ik vind dit gewoon een slechte keuze om het zo te doen als moeder zijnde. Ik vind soieso dat je niet meteen een slechte moeder bent als je iets anders doet dan andere, iedereen heeft andere opvoeddingetjes waar andere het niet mee eens zijn. Dan ben je ook niet meteen een slechte moeder. Wanneer ben je eigenlijk een slechte moeder?? Dan moet je het wel heel bont maken.