Hihi dat ligt eraan, mijn kids gaan met veel dingen boven alles, maar ik zet mezelf ook regelmatig op 1
mag het ook zijn: je bent een slechte vader...??? Je bent een slechte vader als je nooit naar je kind omkijkt en er nooit naar taalt! Ook al heeft de moeder er alles aan gedaan om het contact te behouden... maar de vader komt zijn afspraken niet na, belt 1 dag vantevoren af en laat vervolgens nooit niks meer horen. (deze situatie is hier realiteit dus...) En idd je kind laten zitten in een auto en zelf boodschappen gaan doen kan absoluut niet! Ik heb het hier ook al 3x gezien in het dorp dat iemand dit deed, en het kind wat ze in de auto liet zitten is van haar vriend en niet eens haar eigen kind. Nou zoiets moeten ze niet flikken bij mijn kind dus...
Ik vind t ook slecht, als je je kind bloot stelt aan ruzies, je kinderne met jouw problemen opzadelt, je je kind uitschelt (stukje mishandeling secu verwaarlozing).
Mm.. Inderdaad! Die 'grap' was even leuk, begint me behoorlijk te irriteren nu. Dát was mij biecht. O... verkeerde topic
Ervan uitgaande dat hier hevige discussies uit voort komen bedoel je ? Iets anders kan ik niet bedenken met het popcorn-gedoe
Ik weet die reportage nog van Soufian en miranda, dat vind ik nou superslecht. En kom me dan niet aan met , ja. ze heeft geen ander voorbeeld gehad. Ik heb ook slechte voorbeelden gehad maar kom op.. sommige dingen heb je zelf in de hand. Om die reportage heb ik echt gehuild!
Nee, ik bedoel juist het gebabbel over popcorn (jullie gaan er van uit dat het uit de hand loopt blijkbaar). Laat het gewoon achter wegen, lijkt een beetje op provoceren.
O, nou.. Mijn bedoeling is dat niet in elk geval, ik vond 't gewoon grappig.. En verder hou ik er maar even m'n mond over.
Mee eens, heb dit topic niet gestart om te provoceren. Ik wilde dit onderwerp aansnijden om met elkaar van gedachten te wisselen. Ook al komt hier een discussie uit voort, laten we netjes blijven