Precies vind ik ook...ik heb zelf een zoon van 8 die ligt er om 8uur in! En dat is pas sinds kort het is eerder altijd 7uur geweest. Ze hebben gewoon goede nachtrust nodig, anders kunnen ze zich toch nooit goed concentreren op school de volgende dag?
Marieke, das gevaarlijk. Voor hetzelfde geld rennen ze op straat.. en dat met rijdende auto's. rrrrr. bah.
Dat is echt excentriek, enig idee waarom de late adolescenten hun nakomelingschap zo op een vergevorderd uur buitenshuis laten performen?
Ja, ik vind het ook maar niks. Maar die kinderen zijn niet mijn verantwoordelijkheid. Ik weet wel dat het al eerder is gebeurt en onze buurvrouw heeft toen de moeder erop aangesproken maar ze begon alleen maar te schelden dat ze er niet mee moest bemoeien.
Waarschijnlijk omdat de ouders zich zelf belangrijker vinden dan hun kinderen. Onder de mom van ' Heerlijk rustig avondje met z'n 2en op de bank terwijl de kindjes zoet aan het spelen zijn buiten'
Als je als moeder van 6 kinderen vertelt waarom je steeds weer kinderen krijgt: "ik vind kinderen eigenlijk alleen maar leuk als ze heel klein zijn..." En dat waar de oudste dochter van 15 bij zit
ik heb mijn kind ook weleens laten slapen omdat ik nog iets van de supermarkt nodig had (2 miuten lopen) en ik kan het best begrijpen als je als ouders een keer goed uit je slof schiet en moet jeje beiden kinderen dan uit de auto halen om te betalen ibj het tanken? kom op zeg! Zolang dingen niet stelselmatig gebeuren maken we ALLEMAAL weleens fouten! maar goed,kind in auto boodschappen,slaan,schelden etc. is niet goed te praten!!
ik vind het verfoeilijk dat luiden hun nakomeling maltraiteren Dan ben je in mijn optiek een boze vrouw
Ben je een slechte moeder als je je kind afgeeft aan een wildvreemde, omdat hij aangeeft graag je kindje even vast wilt houden ?
Ik vind iemand een slechte moeder als je bijvoorbeeld over de rug van je kind een scheiding gaat uit vechten. En daarbij de papa helemaal zwart maakt bij het kind. Helaas gebeuren dit soort dingen veel te vaak
Dan leg ik ze liever in bed neer om te slapen! Ik kan echt niet rustig op de bank liggen/zitten/staan etc.. als mijn kleintjes nog op straat paraderen rond die tijd! tja, tis maar wat je leuk vind!