Whahahaha dames!!!!!!!!!!!!!!!! Hier lopen de kinderen van 10 zelfs nog om 22.30 tot 23.00 buiten! Gekkenwerk joh! Ik kreeg laatst briefjes van een kind van 7 in de bus dat ik een pot was, tong tegen tong en k*t tegen k*t = lesbie whuahahah!!! Enne mijn kids speelde met 4/5 jaar ook wel eens alleen buiten, terwijl we bij water wonen (wel met een hek). Oei, slecht he? hiih Hebben we straks weer, wonen bij water waar ze gelukkig wel kunnen staan (oudste 2), zoonlief mag toch nog niet alleen buiten!
jaa zag dus laats een meisje vn 4 keihard vallen vn de fiets.ik kwam net aanrijden was zooo zielig!heletijd roepen om mama maar die was er niet. dus ben meegelopen samen met elya in de wagen haar knieen waren kapot. maar mama was druk bezig met koken ze bedankte me vriendelijk ... JA SORRY HOOR!
Ja ze had je idd kunnen bedanken, wel zo netjes! Maar verder, vind ik er niets raars aan eigenlijk Mijn dochter valt altijd, zit onder de plekken, maarja je kan er niet altijd bij blijven en je kind altijd binnen houden is ook niet goed haha
je bent een slechte moeder als je inderdaad de kleine in een heten auto laat en ook als je je kind verwaarloost geen liefde geeft geen aandacht en niks te eten:x
ja maar een kind vn 4 rond 6 uur buiten alleen..ze was aan het fietsen helemaal alleen. ja kan nu wel zo praten misschien?? maar ik denk dat ik buiten op een stoepje erbij zou gaan zitten.. heb het trouwens ook over een appartement 2 hoog ik zou denk ik me kind vn 4 niet alleen laten buiten tenzij er moeders ofzo erbij gaan zouden zitten,
...als...je kinderen "neemt" om een vent aan je te binden en vervolgens wanneer dat plannetje niet goed loopt en hij weg is...je kind overal en nergens dumpt omdat je je ineens bedenkt dat het toch wel een "last" is en je graag uit wilt gaat en mannen aan de haak wilt slaan..
En daar zijn we nu mee bezig. Ik vind je een slechte moeder/ouder wanneer je als alleenstaande ouder elk opgescharreld nökertje mee naar huis neemt en gelijk de volgende morgen aan je jonge kinderen voorstelt, omdat je iets te graag 'gezinnetje' wil spelen.
bij deze vind ik ook ouders die hun nakomelingen onteren verfoeilijk en die ouders zouden ze dermate moeten tuchtigen dat zij zo'n strafbaar feit niet moeiteloos nogmaals doen
Oh god ja! Ik ben ook een alleenstaande moeder, maar dit zal bij mij nooit en te never gebeuren. Vind het zo zielig dat die kinderen zich dan hechten aan iemand die vervolgens na een maand weer weg is.
Ik vind dat je een slechte moeder bent als je een kind neemt en er daarna je verantwoordelijkheid niet voor draagt. Een kind is wel afhankelijk van zijn moeder, en ik denk dat sommige zich vergissen wat dat inhoud. Verder zijn er meer dingen die ik persoonlijk niet zou doen. Maar dat begint al bij roken tijdens de zwangerschap. Ik vind niet dat je aan mijn mening kan bepalen of iemand een slechte moeder is of niet. Je zou kunnen zeggen dat je de gewoontes van de moeder niet goedkeurt, of dat jij dat anders zou doen. Maar het wil niet zeggen dat je als (bijv.) rokende moeder niet ontzettend veel van je kind houd.
Mee eens. Ik vind t al moeilijk als ik uberhaupt eraan denk, hoe ik 'ooit' een nieuwe man/vriend zou introduceren. Nou ben ik niet zo'n rondnöker maar helemaal met mn kind thuis niet hoor.