Zo, net het filmpje afgekeken. Misschien hard, maar ik kan weinig begrip en medelijden opbrengen voor Miranda. Ze heeft genoeg kansen gehad en genoeg mensen die haar wilden helpen. Ze heeft nog geluk (en Sufiyan de pech) dat ze d'r zoontje nog zo lang bij zich mocht houden. Dat is mijn ogen wel het falen van het AMK en BJZ geweest. Ik begrijp nu ook de kritiek die er op die organisaties is... Maar ik mag hopen dat dit nu, 6 jaar later, beter is. (Ga hier trouwens maar niet op in, want dan gaan we nog verder off topic)
ik vind dat je een slechte moeder bent als je continue je kind/kinderen op een ander dumpt en zelf te lam bent om ervoor te zorgen. (mijn schoonzus: werkt 4 dagen, dus kind naar KDV, het kind slaapt ook zeker 2 dagen per week bij de opa en oma zodat zij een avondje rust heeft, daarnaast als ze vrij is zit ze ook continue bij haar moeder die het kan opknappen. Als we eens met zn alle zijn zie ik haar dr kindje nooit vast houden, laat echt alles aan dr moeder over) *vind ik niet kunnen* En inderdaad dat verhaal van de kids zo laat nog buiten laten spelen, vind ik echt niet kunnen
Of met 1 baby..Of met oudere kinderen...of met de ramen los en kindjes erin. Roken in de auto is gewoon echt not done en al helemaal niet als in die auto ook kinderen vervoerd worden!
hij is echt erg!!!!!!!!!! `wat erg, wat erg`, kan ik alleen maar denken. en ik ben nog maar op de helft!
Die Docu heb ik al eens gezien...verschrikkelijk! Maar begrijp dat iemand hier haar kent??? Hoe gaat het nu met haar en die kleine?
Ha, ik heb niet alle pagina's doorgeworstelt maar het zal vast wel genoemd zijn: roken bij je kinderen. Helemaal niks mis met volwassenen die ongezonde gewoontes hebben (ik heb ook ongezonde gewoontes!) en volwassenen daarmee confronteren (die hebben een keuze om weg te gaan) maar toelaten dat anderen roken bij je kinderen vind ik echt not-done.
Heb het filmpje van Miranda ook gezien. Heb dus echt geen medelijden met haar! Wat een egoistisch kreng. Alleen maar in dr zelf denken! Bah! Wat een arm ventje. Ik hoop dat hij nu in een heel liefdevol gezin verblijft.
Continu dumpen is inderdaad behoorlijk lam en slecht, ja. Maar als mijn moeder hier is, heb ik mijn zoontje ook amper vast. Maar dat is omdat mijn moeder het heel leuk vindt en hij kan lekker met oma knuffelen. Als het tijd is om te eten vraag ik altijd of mijn moeder het wil doen en dat doet ze maar al te graag! Kan me wel voorstellen dat dat voor een ander overkomt als: Ze is te lam om het zelf te doen....
Leg dat eens uit aan mijn ouders, die hebben dat mijn hele jeugd gedaan met mij achterop. Zelfs als ik zei dat ik last had van de rook. En ik zat ook los op de achterbank...
Ik heb haar op hyves al een aantal jaáren. Schrik niet, ze is in juli van dit jaar bevallen van haar tweede zoontje. Maar ik kan opmaken uit haar foto's dat ze alleen maar uitgaat, zuupt en veel rookt. Sufyan staat wel op een aantal foto's, maar woont niet meer bij haar -Thank god- Verder weet ik het ook niet.
Dat gebeurt hier ook, als mijn schoonmoeder er is. En het is niet dat ik té lam ben om het zelf te doen, maar soms is het gewoon heel even fijn om het een ander te laten doen
In dat andere topic over haar is er anderhalf jaar geleden contact geweest met de docu-maakster. Die vertelde dat Sufiyan nu al een tijdje in een stabiel pleeggezin zit (thank god!) en Miranda nog steeds bezig was om haar leven op de rail te krijgen. Dus drie jaar later, zonder kind, heeft ze het nog niet voor elkaar gekregen. Ik vind het verschrikkelijk te zien dat ze weer een kind heeft nu. Ze is nu 25+, geloof ik... Dan zou ze toch beter moeten weten en haar leven op orde moeten hebben. Kansen genoeg gehad, als je het mij vraagt.
Trouwens.... zit Miranda op Hyves? (Vraag me af hoeveel en wat voor vrienden ze daar heeft) Heeft ze dan een computer en internet? Is ze eigenlijk al van die schuld af?
Miranda op hyves... Pff ik vind het zo een verschrikkelijke muts. Heb er vannacht gewoon van gedroomd., En weer bevallen van een 2e...jeetje gaat dit wel goed komen dan En inderdaad is ze nu wel van de schulden af? ( denk eigenlijk dat het nu alleen maar erger is geworden ) Klinkt misschien hard en ik hoop dat ik het mis heb maar die beland of in de prostie of als een junk.
Hier hetzelfde hoor...Mijn moeder is zo gek met Tygho dat ze veel met hem doet. En tygho is zo gek met oma en vooral met opa. Papa en mama doen er dan niet meer toe hoor. Opa dinken,Oma kuffel, Opa visje voeren, Oma pelen...En ga zo maar door.
Ja tuurlijk. Dan zijn 3/4 van de vrouwen op deze aardbol slechte moeders want de opvatting dat je kind om 19.00 op bed moet liggen is typisch Nederlands.