Ik ben op zoek naar een paw patrol dekentje.. zo'n fleece ding, ik kan het echt nergens vinden behalve dan uit de US. Op etsy staan veel zelfgemaakte en vind het dan ook niet zo erg om zelf een dekentje te naaien met een ander blanco stofje, net als die zachte bubbel dekentjes bijv. Maar ik kan het echt nergens vinden en de ene website waar ik 1 witte stof met de hondjes kan vinden staat er bij wordt in Juli geleverd o.i.d.. Daar heb ik weinig aan. Zouden ze het in een stoffen winkel verkopen? Ik kan niet gaan checken tot donderdag want ik vlieg pas woensdag naar NL!
Kwam ik bij het googelen ook uit maar niet gevonden daarom misschien een ruw stofje bij een stoffen winkel?
Jammer van die gave stof die pas in juli verkrijgbaar is, zou er zelf ook wel een dekbedovertrek van willen. Ik zie wel een site waar een ander dekbedovertrek te koop is, weet niet of je daar iets mee kunt? (stof uitelkaar halen en zelf een dekentje van maken oid) Paw Patrol Dekbedovertrek
Je kunt ze via FB nu winnen bij maakmijnkindblij.nl dus ik neem aan dat ze ze pok verkopen? edit: Paw Patrol fleece deken