Je bent nog niet zwanger, maar je wilt wel al vanalles kopen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stippeltje, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat gaaf! (Maar zo'n bugaboo verandert toch ook niet elk jaar of wel?) Heb je 'm verstopt? :D Of weten mensen om je heen al dat je 'm hebt?
    Ik zou het eigenlijk niet willen zeggen omdat ik dan bang ben dat mensen me uitlachen of telkens gaan vragen of het al zover is!
    Maar kan denk ik m'n mond niet houden, haha. ;)

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ik zou echt nog niks kopen.. voor hetzelfde duurt het 3 jaar voordat je zwanger raakt, en wordt je alleen maar gefrustreerd van die spullen die in je huis staan.

Voor mezelf zou ik het ook echt niet durven, soort bijgeloof ofzo alsof het ongeluk brengt :D

Ik kijk ook echt niet tussen de babyspullen, dat doe ik wel als het eenmaal raak is, heb ik nog tijd zat haha.

3. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je het hoofd zo koel kan houden! 8)

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Scheelt dat ik ook geen kleine neefjes/nichtjes, oid in de familie/vrienden kring heb, ik heb daar gewoon echt niks te zoeken :D Op internet wel af en toe al stiekum wat rondgekeken hoor! Maar meer om te bekijken hoeveel alles dan zo'n beetje zal gaan kosten. Daarna niet meer echt gedaan. Eerst maar eens zwanger worden! Wat zeg ik.. eerst maar eens mijn ei vinden ;) haha.

5. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik wens je alle succes van de wereld!! :)
    Ik hoop voor je dat je snel je fam. en vriendenkring mag verrassen met een kleintje! ;)

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ja is wel zo... Toch kan het nu nog jaren duren (hopelijk niet natuurlijk, maar ja het kan) en als de baby geboren is dan heb je hem nodig... en voor een tweede is ook anders. Alleen als hij nu nog jaren in je kast staat zonder hem te gebruiken vind je het misschien zonde als je een mooier, betere ziet.. maar goed zo bekijk ik het, de keuze is aan jou:D:) hahahaha!!! Ik denk altijd straks zijn er nog mooiere dingen als ik een baby heb, beetje zelfbescherming...

7. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hopen er maar het beste van!! ;)

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Hier nog zo een hoor, het wordt dan wel onze derde maar toch, we zitten nu in ronde 1.
    Toen ik zwanger wou worden van de eerste geloofde ik ook dat het ongeluk zou brengen als ik het nu al zou kopen maar daar ben ik inmiddels van afgestapt.

Ik heb best al veel spulletjes, en al heb ik vaak genoeg om handen het geeft me gewoon al wat troost en steun er lekker mee bezig te zijn in de zin van al die spulletjes. Heb al een wiegje, comode, paar van die hebbe-kleertjes en een speen gekregen van mn mannetje met: I love mamma :)

9. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik ben dus gelukkig niet de enige! :D

Dus toch maar kopen die kinderwagen! :p

10. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Waarom niet vind ik hoor.
    Een kennis van mij heeft de hele babykamer gemaakt voor hun aanstaande kindje terwijl ze nog niet zwanger waren. Ze waren bezig in het zkh met de mmm. Het gaf haar toen heel veel houvast (qua gevoel dus)

Ga maar kopen :D

11. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik heb me gelukkig nog in kunnen houden (vraag me af hoe lang ik dat nog volhoud! :p ). Maar ik zou zeggen: als je je er goed bij voelt, waarom niet?

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

ook schuldig! Heb al verschillende dingen.. :$ heb bij de prenetal en pakket gewonne... zat ene fiep in met mama is de liefste etc.. maar goed vond vriend lief niet leuk hihi dus ook maar een met papa is the best.. heb ook wat shirtjes.. 1 met; mn papa is een nerd.. ergens vond ik hem zoooo leuk haha :p en 1 met; gezocht oppas.. 18 jr,blond blauwe ogen etc.. ;)

maar het lot tarten.. tja.. je zorgt toch ook voor je gewone huishoudelijke uitzet?? en krijg dat toch ook een woning?? toch?

liefs

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is eigenlijk ook wel zo. Maar er komt toch iets meer gevoel nij kijken he?!

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nog zo een! Ik zwijmel al helemaal weg als ik langs een kinderwinkel loop. Al die leuke kleertjes. Vooral die schattige kleine schoentjes zijn onweerstaanbaar!
    Zit nu in ronde 2 en weet al precies welke kinderkamer ik wil! Heb hem gezien en ben er helemaal weg van. Bestellen gebeurd pas als ik zwanger ben, maar het verbaasd me niks dat ik dan niet kan wachten tot halverwege de zwangerschap!
    Heb al wel wat dingentjes in huis :) heb wat spulletjes van zwitsal gekocht. Nu gebruik ik dit zelf ook omdat ik allergies ben voor veel soorten zeep. Mooi exuus dus! Zag laatst een ozo schattig rompertje. Dacht bij mezelf dat ligt er als ik zwanger ben natuurlijk niet meer. Heb het dus uiteindelijk toch maar gekocht. Een collega is zwanger, dus heb ook daar een exuus voor (ook alleen maar puur voor mn eigen geweten hoor!)
    Een paar weken geleden kwam mn man terug van boodschappen en had een megapak billendoekjes bij zich! Hij vond dit wel handig. Het was in de actie voor spot goedkoop en kon het niet laten (wat een lieve man toch). Verder probeer ik me echt in te houden.

15. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    wel laten horen als je hem gekocht hebt vrijdag he, stippeltje, want er is geen houden aan bij jou volgens mij:D, en je hebt gelijk hoor, lekker doen. weet je ..is misschien ook wel beter voor de crisis, we moeten toch met zn allen geld uit geven......... nou ik ga mn kerstbonus er gewoon meteen doorheen jassen; 100 pakken pampers, billen-snoeten-toeten-voeten doekjes, haarlotion,shampoo,zomerpakje,winterpakje,herfstpakje,voorjaarspakje (je weet maar nooit wanneer t raak is)...en oh ja alvast een kerstpakje voor in t jaar 201............ scheelt weer voor als die baby er ooit is he;)

16. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Jullie zijn gelukkig net zo erg als mij! Beters:):):)
    Bovendien betreft de babykamer kopen voor dat je op de helft van je zwangerschap bent is zoiezo wel slim, er zit ook nog levertijd op. Wij hebben de comode van de Ikea (leksvik) een wiegje...heel cute van Marktplaats. En zondag heb ik al vast een behangrandje geplakt van pooh classic :p Ben helemaal verliefd :p

Ja stippeltje: showen hier he!! die kinderwagen

17. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Ik heb het niet zo kan me aardig inhouden maar mijn man heeft al wel het een en ander al gekocht.

Bv een ketting met een mooie bel eraan en laatst kwam die terug met kleertje ect.

Of krijg een roos met daaraan ingepakt sokjes.

KInderwagen wou die ook al kopen maar daar wil ik echt mee wachten we hebben al aardig wat babywinkels bezocht.

Zo lief van hem.

18. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik heb het ook. Wij zijn nu aan ronde vier bezig. En ik zie idd ook overal zwangere vrouwen, baby's en baby kleertjes enz. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook al dingen gekocht heb. Het is zo moeilijk om me te beheersen. Ik had vorige maand gezegd dat ik niets meer zou kopen. Gister shoppen en zie ik weer zulke leuke rompertjes. En wat denk je gekocht natuurlijk hihi. Ik heb ook al een leuke kinderwagen gezien. Ik moet mij echt beheersen hem niet te kopen. Maar ik wil dat eigelijk pas doen als ik zwanger ben. Wat zouden jullie doen hem kopen of wachten????

19. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Ach waarom laten staan, als je het nu kan missen die centen ervoor zou ik m gewoon halen. Straks als je zwanger bent heb je nog genoeg aan kosten en zo heb je het mooi verdeeld. Wat voor rompertjes zijn het? bepaald merk of afbeelding of gewoon witte?

20. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    :D:DKopen!!!!!!!:D:D Ik ga vt weekend de 100 pakken pampers die in de aanbieding zijn halen, en stippeltje gaat haar kinderwagen (ik denkeen bugagboo......) kopen!!!Gewoon doen, stippeltje twijfelde ook al, praat eens met haar;), jullie moeten gewoon je gevoel volgen!

Deel Deze Pagina