hahaha ik ben dus niet de enigste! Wat ik al heb.. nou bijna een hele babykamer ( met als excuus dat ik gastouder ben haha) Onze kamer is groen, we hebben een commode op de kop getikt via marktplaats, wit en echt wel heel stevig! en een ledikantje ook wit. Verder heb ik natuurlijk spullen van het gastouderbureau. Oh en niet te vergeten heb ik een kinderwagen gekocht. Ik heb al een badstof baby kleed en een knuffeltje met muziek erin voor het slapen... was het nou maar alvast zo ver
ja hier zo ook last van heb mijzelf kunnen vermannen tot nu toe al heb ik wel een paar slofjes gekocht. die had ik eigenlijk gekocht in de maand dat ik even zwanger ben geweest. kon ze niet laten liggen en zooo zoooo schattig helaas nu liggen ze in de kast te wachten op een volgende zwangerschap. maar inderdaad ik moet weg blijven bij de baby afdeling bij de bijenkorf verslavend gewoon. xx oo ja en wat ik ook wel doe is met prijsvragen mee doen voor kinder spulletjesssss kan het niet laten. misschien ook een leuke site voor jullie prijsvragen.nl daar kan je veel prijsvragen voor van alles en nog wat ik heb al flink wat gewonnen
Mwoehahahaha.... Jaaaaaa ik ga dadelijk bellen!!! Of ze de kinderwagen even apart kunnen houden tot vrijdag.... Mijn man heeft gisteren gezegd dat ie 'm vrijdag mee gaat halen!! JOEHOEEEHHHHH!!!!! En ik vind het ook een goed excuus dat het straks toch nog allemaal zoveel geld gaat kosten, dan hebben we dat iig al gehad! Als we 'm hebben ga ik 'm zeker showen aan jullie!!!
Oh nee he?! Ze leggen 'm niet apart!! :x Dus toch maar even wachten tot vrijdag en hopen dat ie er nog is... Dan ga ik dalijk toch maar even verder beeb-shoppen... Hihi om wat afleiding te hebben...
haha lachen dat ik niet de enige ben. Ik schaamde er eigenlijk een beetje voor. Baby spulletjes kopen en nog niet zwanger zijn. Ik ben heemaal gek van Disney en heb al de nodige rompertjes gekocht. Net even naar het Kruidvat geweest. Misschien ook een leuke tip voor jullie. De folder gaat vandaag in. Ze hebben allemaal baby spulltjes van Disney. En idd zo verspreiden we een beetje de kosten. Goed excuus hihi. Maar ik ben benieuwd in de hoeveeste ronde jullie zitten. Wij in ronde 4. Bijna 5 hopen van niet. Liefs Sammy
Dat is jammer. Maar is er nog maar 1 dan. En wat voor kinderwagen is het? Ik heb een Easy walker sky op het oog. Moet me inhouden hem nog niet te kopen.
Ze wist niet hoeveel er op voorraad waren en waarschijnlijk stel ik me aan maar je weet het nooit he?! Zouden jullie het zeggen? Als je al iets gekocht hebt? En zeker zoiets groots als een kinderwagen... Ik ben bang dat mensen me gaan uitlachen als ze het weten... Of elke maand gaan vragen of het al zover is... Wat vinden jullie?? Btw ik ben in juli gestopt en had meteen een vrij regelmatige cyclus. Ronde 6 nu!
Duim duim duim voor je dat de kinderwagen er vrijdag nog gewoon is. Ik denk dat je het tegen mensen die je vertrouwt best kan zeggen, mijn moeder en vader weten het bijvoorbeeld, en een paar vriendinnen en die vragen ook verder niets ze weten dat als ik eenmaal zwanger ben mn mond toch niet kan houden He goede tip van de kruidvat...ga ik straks is ff neuzen gisteren op kleertjes.com wat uniseks kleine maatjes besteld van Noppies en blabla die dingen lonkten gewoon van: buy me. Mijn spiraaltje is er eind sept uit gegaan, 8 november voor het eerst weer ongi geworden dus ik zit in ronde 1. hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.
ooo duim ook voor je dat hij er dan nog is ik had laatst een super mooie rode versie gezien ooo was verliefd erop. mijn zus was erbij en zij geeft hem kado zodra er een baby is super blijjjjjjjjjjjj mee. ze wilt heel graag tante worden dus dat kind wordt straks toch verwend. ben ook niet vies van goed tweedehands spullen allen kinderwagen als het nieuw kan dan graaaaaaaaag mijn ouders hebben ergens van een oud tante van mij een box op de kop weten te tikken en voor niets eentje uit de jaren 30 wauww hij is echt mooi en staat nu al klaar netjes in een hoekje ( ergggg ihihi ) maar ja soms vergaap je wel erg aan die leuk rompertjes jasje en mutsjes.. of laatst zag ik een beren pakje oo zo sweet
Leuk en lief van je zus! Op naar die verwennerij Het gaat bij ons wss wel een tweedehands wagen worden maar ik ben wel kieskeurig erin. Moet echt wel netjes en verzorgt zijn hoor. Gezellig toch...in de hoek je box Ik kijk nu al 2 dagen naar de comode...ben er zooo in love op.
Groot gelijk, was daarna nog even in de kruidvat zelf wezen kijken en zag er ook echt goed en netjes uit. (vind dat altijd erg belangrijk) Heb ooit toen ik van Colin zwanger was, online goedkoop hydrofiele luierdoeken gekocht, nu die dingen daar keek je gewoon doorheen. Dus ik wil eerst alles zien en voelen hihi! Ik had niet genoeg geld bij, anders hadden die doekjes ook in mijn mandje gelegen
ik loop zelfs regelmatig de prenatal in en wil ik vast de kleinste dingetjes kopen, maar dan moet ik ook weer even nuchter na denken en dan maar weer door lopen. er is immers nog geen kindje... maar je wil alles hebben
Wat een grappig topic. Ik ben dus zwanger en ik heb alleen een shirtje gekocht met de tekst my dad is stonger than your dad. En dit heb ik aan mijn man gegeven na de postieve test. Verder hebben we nog niks gekocht eigenlijk. We wachten eerst de echo af.
Dat is idd wel grappig ja! Trouwens lijkt me een leuk shirtje hihi! Spannend de eerste echo hoop dat alles goed is
kleine dingetjes kopen, die je nog in een kast kwijt kan, snap ik nog maar waar laat je ongezien een kinderwagen?
ik heb echt totaal niet dat ik er spullen voor wil kopen, op een of andere manier moet ik nog maar zien dat het gaat lukken.. de meeste dingen die ik graag wilde in mijn leven gingen ook niet zo makkelijk.. ik zou me irriteren aan de spullen denk ik, zeker als ik weer eens ongesteld wordt. Nee als ik zwanger ben heb ik nog 9 maanden om spullen te kopen.. meer dan genoeg
indd , precies zoals ik t zou verwoorden bij mij moet ook altijd alles TEGEN zitten .. dus eerst maar is zwanger mogen worden en dan nog heeellll veel kopen