Ow zo ben ik ook hahah, wat grappig dacht al dat ik de enige was hihi... Heb ookal het een en ander gekocht. Wij hebben al wel een kinderwagen gekocht, was zo'n koopje konden hem niet laten staan. Ookal wat rompertjes, sokjes, badspulletjes hahaha.... Het lijkt idd wel of iedereen opeens zwanger is pff... soms best frustrerend!
Haha, ja dat is ook nog een dilemma. Gelukkig hebben wij van die inbouwkasten met slot erop! Tja.... Dat heb ik ook wel hoor... Maar ja, positief blijven he?!
heej ik ben Bonita en mijn vriend en ik zijn al sinds januari bezig om zwanger te raken maar nog niet gelukt... ik wil graag mee praten op het forum en hoop dat jullie het goed vinden(A) Ik merk zelf ook dat ik al dingetjes wil kopen ik heb ook al naar de buikbanden gekeken die hier op de site staan enzo en als ik kleertjes zie wil ik het ook graag kopen .. en ik merk dat die drang zeg maar wel erger wordt.. in het begin had ik het nog niet zo erg maar nu wel.. ben tog al een aardig tijdje bezig. xxx
Ik zou trouwens ook nu niet weten waar we die kinderwagen zouden moeten laten. Dus daar wacht ik dan wel mee nu, maar andere dingetjes geven me juist houvast, ik kan dat niet onder woorden brengen. Nu zeg ik er wel even bij we zijn al wel eens zwanger geweest, heb met mijn huidige man een paar miskramen gehad. Hoop dat de volgende zwangerschap wel helemaal goed mag gaan.
hee bedankt .. ja idd ben nu ook stiekem aan het kijken voor pakjse enzo.. lijkt me leuk om me vriend een rompertje te geven met erop i love papa ofzo
Bij prenatal hebben ze hele leuke zoals: mijn pappa is toevallig wel de allerliefste. En bij kidsfactory verkopen ze van Imps&elfs ook shirtjes met gave teksten erop.
ik zag vandaag iets liggen op de markt een nep bonte jasje voor een meisje ooo kon hem niet laten liggen , tweedehands voor 0,50 cent even wassen en weg leggen ( volgens mij nooit gedragen geweest of heel weinig ), mocht ik een meisje krijgen later en anders geef ik hem aan iemand anders die een meisje krijgt
ik heb dat helemaal niet dat ik dingen wil kopen. Het is wel dat me opvalt dat vrouwen zwanger zijn. Maar de babyspullen vallen me niet echt op ofzo. Voordat ik zwanger was van me eerste wat het ook zo, maar zodra dat ik wist dat ik zwanger was toen had ik dit wel en moest me echt inhouden soms om niet met vanalles thuis te komen!
ooohhh vandaag weer iets gekocht bij lief! een blouse met stoer erop.. kom hem niet laten liggen. erg he??
Hallo Allemaal, Ook ik kan me niet inhouden hoor als ik iets schattigs tegen kom... Ik heb bijvoorbeeld al heel wat spulletjes van Lief! Lifestyle.. En een maxi cosi... Nu maar hopen op een klein wondertje..
zaterdag bij Kidsfactory geweest...en heerlijk getut met al die hebbedingetjes daar...wat geweldig! Trouwens veel inspiratie ook op gedaan Ik moet echt moeite doen met voorbij lopen...maar dat lukt dus niet altijd zoals ik al scheef Gaaf wat voor maxicosi heb je gekocht? btw: leuk wit bontig jasje erg cute
Ja erg (leuk) is dat he?! Heerlijk uren naar alles kijken en dan ook iets kopen.. Maxi cosi met giraffe print..ik ben normaal niet zo van printjes van deze vond ik zo lief...
nouja ik ben der helemaal uit ga morge tog maar dat rompertje bestellen met de tekst ik (L) van mijn papa ... vindt het zo lief.. denk dat mijn mannetje het volgende week ook wel leuk gaat vinden als hij thuis komt van het varen. haha leuk verrassing kadootje
Bedoel je toevallig op de site; babykoffer sorry als ik het er niet neer mag zetten die vallen groot uit! heb ik ook 1! en sokjes met i love mama zoooo lief
Nee de maxi cosi is niet van Lief Lifestyle! Die is van Maxi Cosi zelf. Ja schattig he die sokjes...Die heb ik ook Ik kan daar zo van genieten...
Welkom Bobo. Leuk hé al die baby spulltjes. Geniet maar met ons mee hihi. Wat zie ik drie dagen overtijd. Heb je al getest?