Je bent nog niet zwanger, maar je wilt wel al vanalles kopen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stippeltje, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Juist met de sale ga ik gewoon lekker los waarom niet hoor. ;)

2. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ook ik zag vandaag weer een schatiig badjasje een witte met een klein draakje erop en Nee ik kon m niet laten hangen.
    Ik dacht ach die kan nog wel bij de rest van de spulletjes die ik al heb van voor de miskraam.
    Dus ook ik heb zon moeite om iets wat ik leuk vind te laten staan of hangen.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ben gezwicht!!

Pfff. loop ik langs de prenatal (waar ik sinds kort werk) wordt ik naar binnen geroepen....

Kijk eens!! Super super super gave shirtjes... pfff....

Het erge is, al die babykleertjes maken me een beetje verdrietig... Omdat het er nog niet is (gelukkig gaan we pas voor ronde 2).

Aan de andere kant heb ik wel weer iets om naar uit te kijken.. Pff lastig.

4. misa

misa Niet meer actief

Hier nog zo eentje! Ik vind ook alles leuk, zie allemaal zwangeren en wil ook zo graag! Ik heb niet veel voor ons zelf gekocht, maar wel af en toe wat nuttige dingen voor ons nichtje! Altijd handig, ook later voor ons eigen kindje! hihi!

Ik heb wel helemaal over de babykamer nagedacht, moodboard gemaakt, kinderwagens geheel bestudeerd en meerdere malen bij de prenatal uitgeprobeerd! haha!
    En laatst kwam een ouder op mijn werk (kinderdagverblijf) met bakken met babykleding van hun dochtertje. We mochten dat als reservekleding gebruiken of meenemen of uitdelen. Dus toen kon ik het niet laten en heb er een paar leuek dingen tussenweg gevist!

En ja, dan heb ik mezelf weer helemaal blij en gek gemaakt met die leuke spullen snuffelen. En dan komt het vervolg: vaak wordt ik weer een beetje verdrietig nadertijd.. Maar ja, op naar de volgende ronde!!

Allemaal succes, ik duim voor jullie!

Liefs jois

5. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

ha,ha,ha,ha ik ook!!!!tussen de champagne,chocolade piemels,en huishoudelijke cadeautjes.....foppen,slabbetjes en spuugdoekjes, moewahaaaaaaaa:D:D:D:D

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Hou de hoop erin meiden...dat zeg ik ook tegen mijzelf. Heb op marktplaats een onwjs mooie kinderwagen gezien helemaal in love op... doos dat ik ben.

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaaaaaaaaaaaaa, ik heb me niet meer ingehouden :p
    ik heb gisteren een microgolfvaporisator(5€) gekocht, en een fleswarmertje(3€) en zo een luieremmer die appart de luiers verpakt (8€) :p alles uit de second-hand :p
    kleertjes heb ik van mn kindjes nog een paar :)
    Eind december krijgen we eigenlijk van alles van een vriendin van mij... Bedje, kleertjes, BVkussen, en nog veel meer :p daarbij ben ik(mss) nog niet zwanger :p
    we zijn wel al gaan kijken naar DreamBaby, alsook hebben we samen al een geboortelijst samengesteld :p lol al staat die maar enkel op de pc en niet openbaar :p

8. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kocht ook wel wat kleine spulletjes, met name van Lief! Lifestyle...
    Nu is het dan zover...Gisterochtend een test gedaan en POSITIEF!! :D
    De komende 6 weken nog even rustig aan doen en dan zijn we over de 3 maanden heen.

Succes Dames!!

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wooooooooooooooooooooooow gefeliciteerd ;o hoop dat ik ook gauw mag volgen :D

10. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL

Jippieeeeee!! Gefeliciteerd! Enneh... Ik hoor graag wat je allemaal gekocht hebt over 6 weken haha :D

11. Sarah S

Sarah S Lid

24 nov 2009
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties!

Lfs Sarah :)

12. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht

hahahahahaha, leuk he!!!heb je er ook een dubbel gevoel bij? aan de ene kant wil ik de winkel leeg kopen, en aan de andere kant voelt het een beetje stiekum, omdat je nog niet zwanger bent, en geen buik hebt, en het nog niet 'echt'is.Maar het is zooooooo leuk allemaal!!!

13. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn broer en zijn vriendin hadden al bijna een cadeau gekocht voor ons, omdat iemand die zij kennen ons 'gespot' hadden in een babywinkel.
    Haha, die heeft dus meteen gezegd: "Volgens mij is je zus zwanger!".
    Whahaha maar ik zat aan een wijntje en toen vroeg ze: "Mag je wel drinken, ben je niet zwanger?"
    Ik zei: "Nee, hoezo?"
    "Omdat je gezien bent in de babywinkel, we hadden al helemaal een cadeau in gedachten voor als je het zou gaan vertellen, we hadden ingezet op Kerst"
    Whahahahaha... :D Kom maar vast op met dat cadeau, hihi.
    Toch nog even wachten helaas... :(
    Hoop echt dat er met Kerst WEL iets te vertellen valt! :)

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb er wel een dubbel gevoel bij, maar aangezien ik tot heden eigenlijk SUPERVRUCHTBAAR was :p
    is ook niet veel geld, he, dus desnoods hebben we niet veel kwijtgespeeld...

Deel Deze Pagina