Als je op je werk buiten een kind hoort huilen en je meteen 2 natte plekken in je shirt hebt zitten..
hahaahah ik zit hier gewoon achter mijn pc te gieren van het lachen ge- wel-dig!!!!!! volgens mij zijn we echt allemaal fantastische moeders!!!!!!!! ze zouden dit in een boekje uit moeten brengen...... ik vind het echt heerlijk om al die gekkigheid te lezen.... van zo,n topic word ik nou vrolijk... gewoon lekker met je kindjes genieten... geluk is niet te koop.... dat haal je echt uit deze dingen. gr Jose
als je dochter hartverscheurend huilt ,omdat ze een paar uur terug de eerste prikjes heeft gehad,net zo hartverscheurend meehuilt omdat ze zo zielig huilt. vervolgens geef je kleine meid maar gauw aan papa omdat mama zelf ook helemaal overstuur is (haha heerlijk die zwangerschaps hormonen nog in je lijf)
Je bent pas echt mama als je - eigenlijk alleen nog maar lauwe of koude koffie drinkt, omdat je kleintje je altijd precies nodig heeft als je je koffie hebt ingeschonken en het dan een tijdje duurt voordat je je weer herinnert dat je koffie aan het drinken was - zelfs je laatste, lekkerste hapje eten nog met liefde aan je kleintje geeft omdat zij het óók zo lekker vindt - je duizenden foto's maakt van je kind en je later ontdekt dat je er zelf eigenlijk nooit op staat
Je bent pas echt mama als je... ... Pas 10 min voor je weggaat omkleed omdat je kind je anders helemaal onder smeert...
- als je van tevoren hebt gezorgd dat de leukste kleren van je kind schoon zijn voor dat ene feestje, en er dan op de dag zelf achter komt dat je helemaal niet hebt nagedacht over wat je zelf aan moet (en de outfit die je het liefst aan had natuurlijk nét onder de snot en andere kindersmeersels zit)
je met je kleintje in de kinderwagen de hond uitlaat en alle ahhh uhhh ohhhs unguhh legellll en weet ik veel wat voor woordjes nog meer mee loopt te kletsen met je kleintje
Je bent pas mama als... .... je niet naar de wc durft te gaan omdat je bang bent dat het te veel lawaai maakt want de kleine slaapt erg moeilijk de laatste paar dagen. En je dus bijna in je broek plast....
als je een collega over haar kindje hoort praten toch iets moet vertellen wat jou zoontje weer veel beter of leuker kan! lekker opscheppen! Jamie is the best
toen leah nog kleiner was keken mensen in de supermarkt soms heel stom naar mij, want dan liep ik met het speentje in mijn mond ipv leah
Als je eerst avonden hoopt dat de kleine eindelijk in slaap valt zonder elke vijf minuten te huilen zodat je niet elke keer naar haar kamer hoeft te lopen. Om dan vervolgens eerste avond dat ze slaapt zonder elke vijf minuten te huilen, elke vijf minuten te kijken of het nog wel goed gaat.
hahahah ja herkenbaar ik was zoooooo moe.... wachtte echt op het moment dat ze zou gaan doorslapen.... en toen ze dat deed heb ik nachten niet lekker geslapen omdat ik steeds dacht "gaat alles wel goed??""" gr Jose
steeds op de tijden wakker worden, als je kindje wakker word, maar je kindje slaapt lekker door (dit heb ik nu sinds 3 nachten)
Zo doe ik voor het tandenpoetsen met Eva even een ander t-shirt aan, als ik het t-shirt wat ik aan heb de dag erna ook aan wil . Als ik Eva's tanden heb gepoetst en aansluitend lekker met haar geknuffeld en gestoeid heb zit ik ook onder de tandpasta
Als je heel verkouden bent en eigenlijk veel moet hoesten, maar omdat je met je dochter op 1 kamer slaapt (weekendje weg) en je een beetje stil wil zijn je je hoest maar inhoudt. Om midden in de nacht even de kamer uit te gaan om te hoesten en vervolgens ook de halve ochtend bezig bent al het opgehoopte slijm weg te hoesten
... een sexy nachthemdje aandoet en een paar uur later wakker wordt met 2 enorme, kleddernatte melk-lek-plekken erin....
...overal je digitale camera mee naartoe neemt, want stel je voor dat ze net in de supermarkt iets schattigs gaat doen!