het is bij mij op dit moment zo erg dat ik moeite heb met seks... voel me eigenlijk alleen maar mama op dit moment, maar dat zal wel wegtrekken...
Je ineens realiseert dat jij nu juist net als die mensen die jou er vroeger mee verveelde , het alleen nog maar over je kind( eren )hebt! Geen contactfoto in je telefoon hebt staan van dé betreffende vrienden zonder je kind met die Persoon.Je ook ALLEEN maar foto's hebt met jou kind erop/of iemand erbij .
Haha lig helemaal in een scheur hier. Ik had het juist andersom helemaal in het begin. Ik zei toen: "Oh jongen, wat ben je toch braaf he!" Of: "Wat ben je toch een mooi beessie!" Het mag duidelijk zijn dat wij een hond hebben. Gelukkig heb ik nu niet meer van die stomme versprekingen. Maar wel herkenbaar! - Als je graag gaat wandelen met de kleine, terwijl je daar normaal gesproken niks om geeft. - Als je merkt dat je kindje alleen bij jou stil wil worden, en niet bij anderen. - Als je het beter denkt te weten dan je eigen (schoon)moeder hoe je met baby's om moet gaan.
-dat je beseft dat er in de nacht ook een tijd is (ook na bijna 2 jaar) -Dat als je kindje er neit is, dat je dan halverwege de dag beseft dat je nog steeds kinderlijk praat! -dat je je zelf leert kennen, en met de neus op de feiten word gedruk! -dat je geniet van het leven, het is zo verschrikkelijk mooi! -dat je een verschrikkelijke emotionele doos bent (zie bovenstaande berichten)
JA! herkenbaar!!! Vooral dat emotionele. Ik was voor de bevalling een keiharde (zeiden anderen ook van mij). Moet je me nu zien....Kijk momenteel heel weinig tv. Vind alles zo zielig en aandoenlijk.
Op een dag dat je kindjes op het kdv zitten (ik was toevallig vrij) je toch nog even naar boven loopt om te kijken of papa ze wel *allebei* mee heeft genomen.... Tja, wat zal ik zeggen.... Ik hoorde iets...
Als je met het kots in je haar en poep tot aan je ellebogen nog kirrend en kussend die luier staat te verschonen...
Als je auto vol met doekjes en afgekloven koekjes ligt Als je 's ochtends vroeg babytv aanzet omdat je kindje dat leuk vindt (maar jij eigenlijk niet zo vroeg op de ochtend) Als je vol overgave zingt op de fiets voor je kindje
Wat herkenbaar allemaal!!! *Als je tijdens het eten haar mondje met je vingers afveegt en je vinger in je eigen mond steekt. *Als je op de fiets hard 'klap een in je handjes' zingt *Als je om half 6 samen naar sesamstraat kijkt
Ik weet niet of ie er al bij staat, ik heb niet alles gelezen. Ik voel op en top moeder als ik met mijn duim (eerst natmaken met mijn tong) de snoeten van mijn dochters schoonmaakt . Mijn moeder deed dit ook altijd en daar had ik zo'n hekel aan, haha.
Als je steeds over jezelf praat in de derde persoon: mama gaat even boodschappen doen Als je tot aan je oksels in de babypoep zit en het vervolgens helemaal niet vies vindt.
Owwwww, gelukkig ben ik niet de enige!!! Ik heb twee poezen (ook meisjes dus) en ik heb mijn dochter weleens "poesje" genoemd!
Hihii... Dat heb ik ook wel eens gehad, zelfs laatst nog! Lucky, laat dat! *verbaasde blik van manlief* Euhm... Jelle, laat dat! *manlief in een deuk* En het ergste is, dat Lucky (de hond dus) al bijna 2 jaar dood is.... Hoezo ingebakken??
Whahaha, wat een vermakelijk topic! Ik moet zeggen, de helft vind ik nog vies, dus ik zal nog wel nog meer mama worden straks Maar herkenbaar is er al een heleboel. - Als je totaal kalm en beheerst kunt blijven als je met man en kind de internationale trein in stapt, met een enorme tas én een koffer én de kinderwagen. Er vervolgens iemand op je gereserveerde plek is gaan zitten, je die mensen wegstuurt, vervolgens wil manlief toch eigenlijk in de kindercoupé gaan zitten (die vrij is) en daar er vervolgens achter komt dat meisjelief zich helemaal onder heeft gepoept... en alle schone kleertjes zitten in de koffer, die manlief net met veel moeite boven in het bagagerek heeft gegooid... Goh, ik ben nog nooit zo kalm geweest in zo'n situatie. 'Even lekker schoonmaken, he meiske.'
Je midden in de nacht tegen je zoontje zegt: goed zo lieverd, spuug het maar uit, toe maar schat, spuug maar lekker. En hem dan tegelijk nog knuffelen ook..... (En je er dus zelf onder komt te zitten en het bed kan verschonen en de kamer dweilen omdat je zoontje midden in de nacht hartstikke ziek is....)