je bent pas echt mama als je....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moontje2008, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aah chrissie...zou ik ook doen hoor.

Als je op vakantie je kindje naast het bed hebt slapen en van elk zuchtje en kreuntje wakker ligt. En als er dan heel hard gezucht word jij opstaat om even te kijken, een wakker kindje aantreft en dat optilt om even te knuffelen en gelijk onder word gekots van je tenen tot je haren.....

whahaha.

Groetjes,
    Miranda

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Hier betrap ik mezelf ook steeds vaker op, héél irritant!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    *als je 's nachts om 04.00 wakker wordt en moet lachen, vanwege gekke geluiden die je zoontje maakt
    * regelmatig wordt natgeplast en dan zegt "goed zo!"
    * zonder de bril de deur uit gaat
    * het niks meer kan schelen als je ergens te laat komt, omdat je zoontje net voor vertrek je onderspuugd, of heeft gepoept (en dat andere mensen daar zeker geen opmerking over mogen maken:D)
    * je zoontje meer kleren heeft dan zijn ouders bij elkaar
    * als je zoontje iets heeft, dit zelf ook voelt
    * al kletsend hem uitleg geeft over dingen, terwijl hij al slaapt;)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Je bent pas echt mama als je..

... een toren van Duplo blokken aan het bouwen bent en boos wordt als de kleine hem kapot gooit.

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hahahaha, herkenbaar!!!! :D

6. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hihihi , dacht dat ik de enige was , of als je samen aan het tekenen bent en de kleine krast door jou zorgvuldig ingekleurde tekening heen :x

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

op je werk komt om uit te rusten haha

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Clienten op je werk Esmee noemt..:)

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heel herkenbaar :)

En... als je een Duplo toren bouwt als je kleine al naar bed is...:D

10. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ha ha ha... inderdaad!

na gisteren een dagje thuis te zijn geweest, mag ik vandaag en morgen weer lekker "uitrusten" :D

11. Als je na een lange en drukke dag en avond éindelijk in je bed ligt die zo heerlijk comfortabel aanvoelt toch na 10 minuten even uitstapt en even te checken of je dochtertje of zoontje nog wel ademt!:)

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Als je na een paar weken pas weer wat tijd voor jezelf hebt en dan toch alleen maar aan je kindje kunt denken

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    haha dat doe ik ook... Wij hebben "ruzie" over hoe de toren gebouwd moet worden. ;)

En verder: Als je alleen in de trein/auto zit en tegen jezelf zegt kijk een koe boe boe..

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je bent pas echt moeder als je een schurfthekel hebt aan wandelen en dan tòch na het boodschappen doen, de auto even parkeert bij de dijk, Jitte in de draagdoek hijst en Jelle aan de hand neemt om even bootjes te gaan kijken...

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oooow ja ik had vandaag oppas en ik moest zoveel thuis regelen,keek er vantevoren zo naar uit dat ik even een dagje mn handjes vrij had....wilde hem alweer op 1200 uur ophalen omdat ik hem zo mistte;)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe beroert en ziek je ook bent, je toch op de been blijft om voor je gezin te zorgen.

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hihi meezingen op de fiets is heel herkenbaar.
    jamie wijst nu altijd. naar de auto,s huizen, bomen. en ik dan:
    das een auto brrrrmmm, das een boom jamie, boommm, ow waar is het huis?? hihi, geen idee dat er achter mij iemand fietste die dacht: Wat een gek!

18. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Hahaha... je partner met papa aanspreken 8) Te fout, maar... guilty as charged!!

En verder:
    - ach ja, de gebakken aardappels en de basterdsuiker worden hier ook nog steeds hardop aangewezen in de AH
    - de uitgekauwde stukjes boterham verdwijnen ook in mijn mond...
    - ik blijk een arsenaal aan kinderliedjes te kennen (geen idee waar ik ze vandaan heb...P)
    - en ik heb ook regelmatig boven de box of het bedje gehangen (zowel overdag als 's nachts) met de legendarische woorden: "ja schatje, goed zo... poep maar lekker, zo moet 't... (dochterlief heeft de eerste maanden veel last gehad van dr darmpjes en moest gelaxeerd worden..)

Dusss ja, allemaal heeeeeel herkenbaar!!

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Owww kreunnnn...dat doe ik ook en ik kan (en wil) het niet tegenhouden! Levert regelmatig vreemde blikken op van mede-winkelgebruikers. Boeiuh!

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    ... als je de Drakendans van de Sprookjesboom-dvd kan dansen met een baby op je arm! Extra leuk als de buurman net langs je huis loopt en jou ziet hupsen door de woonkamer... schud wat met je staartje heen en weer (met bijbehorende kontbeweging) :D

Deel Deze Pagina