Je bent zwanger en dit zal je maar gebeuren!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MooMoo, 28 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Precies wat ik net wilde gaan zeggen!

Ik snap dat het voor sommige mensen verschrikkelijk kan zijn..als ze iets traumatisch hebben meegemaakt.

Maar wie weet gebeurt er bij de VK nu ook wel iets heel ergs.
    En dan wordt hier gezegd dat het allemaal niet normaal is e.d.

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik zie het probleem niet zo..

Bij mila had ik een VK, een gyn, en 2 andere gyns (+team, stagaires etc) die de bevalling gedaan hebben. mijn eigen vk en gyn heb ik pas weer gezien met 6 weken controle.

bij Fenne heb ik "mijn gyn" op papier nooit gezien, wel voornamelijk dezelfde vervanger, afgewisselt door assistentes. met de bevalling zelf ook een andere gehad die ik niet kende.

op het moment van bevallen was ik zo druk bezig met de bevalling, dat ik het niet eens gemerkt had als de koningin persoonlijk mijn kinderen had gehaald.

mijn eerste bevalling was ook heftig (prematuur), maar qua vertrouwen hecht ik meer waarden aan de kennis en ervaring van een dokter dan aan de persoon zelf.
    in dit geval is ze naar buitenland gegaan, maar stel dat ze was overleden? was hetzelfde probleem geweest voor alle zwangeren..
    een VK is naast haar baan ook gewoon een mens hoor..

3. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Als ze was overleden was het nog steeds erg maar te verklaren. Ik loop/liep ook bij haar en kende haar al. Haar dochter verzorgde mijn paard maar sinds een poosje kreeg ik haar niet meer te pakken. Ze zou een nieuwe opleiding starten in de paardenhouderij en had een stage plaats gevonden, daar zou ze dus eerdaags mee beginnen. Ik heb zelf geen brief gehad en las het net in de krant omdat mijn moeder mij attendeerde daarop. Anders had ik het niet gelezen en niet geweten en stond ik daar straks voor een dichte deur. Het is wel een verschil als je zelf kan kiezen voor haar (je kiest niet voor niets voor iemand) of als je gedwongen wordt. Nu hoor ik ook niet de meest geweldige berichten over het andere bureau dus daar ben je klaar mee. We wisten dat ze alleen werkte en dat maakte het ook zo fijn omdat je met een persoon werkt. Maar hoe zit dat nu met mijn status?

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik vind dat ze het zelf moet weten,
    maar ja ze had het beter ven te voren kunnen regelen.

Wel vervelend voor haar clienten hoor dat is zo.

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Blijkbaar had ze schulden, de paarden staan er nog er is niks geregeld qua kosten en zijn zo vertrokken. Het andere huis zou geveild worden. Er is geen voer aanwezig en de verzorger weet ook van niks.

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze mag der leven wel omgooien maar meld het dan ruim van te voren en niet hup deur dicht brief en doeiiiiiii
    zo werkt dat niet hoor

vele wisten het niet eens

7. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    daarbij heeft niet iedereen een brief gehad. Mocht het dus in de krant lezen.

Voor hun hond hadden ze wat geregeld maar voor de paarden dus niets. Kinderen zijn van school getrokken en er is niks gemeld dat ze mijn paard niet meer kon doen om wat voor reden dan ook. Sleutels hebben ze nog. Ze komen niet meer terug naar nederland.

8. music4life

music4life Niet meer actief

jeeeeeeeeeeeee wat erg dit,,gewoon niet menselijk, dit doe je niet... ASOCIAAL ,wel heel fijn dat die vrouw van de andere verloskundige praktijk zo lief is en meegaand die heeft het nu mega mega druk!!! petje af voor hun!!!!!

9. fafje

fafje Niet meer actief

ergens heel sneu...

maar stel dat je die dag/nacht je vliezen breken of haar in elk gevak nodig hebt...en als ze mss heeft gezegd bel me zodra dit of dat...dan is het wel heel schrikken als je haar ineens niet te pakken krijgt...natuurlijk kan je zelf naar een zh..maa toch

Mijn vk heeft ook een praktijk en doet het alleen...heb haar dus elke afspraak...en een heel vertrouwd gevoel..ben er helemaal op ingesteld dat mocht alles goe dverlopen ZIJ mn bevalling doet...zou wel ff lichtelijk in paniek raken als ze ineens "verdwenen" is..

Maar ontopic...wel sneu voor haar...moeilijk om die stap ineens te zetten lijtk mij

Deel Deze Pagina