Ik dacht dat het kwam door het warme weer van de afgelopen dagen maar nu is het hier niet echt heel warm maar ik ben zo vermoeid en daarbij heb ik ook duizeligheid. Nu heb ik gewoon een druk leventje. Druk en behoorlijk levendig huishouden,2 schatten van kinderen maar ze zijn wel lekker druk Heb overdag amper de kans om even bij te tanken door even op mijn gemak te kunnen zitten,even opladen zeg maar. Ik ga op tijd naar bed en heb qua uren voldoende slaap en slaap ook goed (op sommige nachten na) en mijn oudste is om 07.00uur meestal wakker dus ik ook. Nu het vakantie is komt ze lekker bij me in bed liggen en gaat ze tv kijken en ik doezel nog een beetje maar slapen doe ik niet meer dan. Maar die duizeligheid? Ik weet niet waar die vandaan komt? Vermoeidheid kan ik verklaren ivm mijn drukke leventje maar die duizeligheid? Kan dat komen door die vermoeidheid? Mijn bloeddruk is het ook niet want die is perfect,ijzer te kort heb ik ook niet,ik eet gezond,drink genoeg enz... Nu is het natuurlijk best aanpoten met 2 kindjes al rond hebben lopen en zwanger van de 3e maar kan die duizeligheid kwaad? Het is niet dat ik zo duizelig ben dat ik mezelf moet vasthouden maar meer een wazig gevoel in mijn hoofd,alsof ik zweef zeg maar Wel heb ik als ik iets van de grond moet rapen ik bij het opstaan wel erg duizelig word en het even zwart voor mijn ogen word. Dit had ik eergisteren in de winkel maar ik gaf de schuld aan de warmte. Zou ik de gyn moeten bellen of gewoon even aankijken? Soms vind ik het wel eng want het is een naar gevoel. Herkent iemand dit? En wat zouden jullie doen?
Joh wat vervelend, ik zou eerlijk gezegd de verloskundige/gyn bellen. Toch even alles opnieuw laten checken
ik herken het wel heb het ook ben nu zwanger van de 4 de, en bij mij komt het ook door ijzer te kort.eet ook gewoon normaal en gezond maar krijg nu ook ijzertabletten en sinds die ben ik niet meer zo duizelig dus misschien toch nog eens laten checken.
Weet je wat het ellendige is... Ik kan bellen maar voel me gauw een zeur En dan zit ik nu ook nog met vervoer want mijn man is werken. Hij kan wel eerder thuis komen voor dit soort dingen maar we hebben geen eigen auto en de auto van zijn werk is voor 2 personen en we hebben 2 kids rondlopen. Mijn moeder kan nu ook moeilijk weg omdat mijn vader behoorlijk ziek is momenteel en ze hem nu niet graag alleen laat,wat ik helemaal kan begrijpen want zo ziek als hij nu is heb ik hem nog nooit meegemaakt. En ben zo ''bang'' dat ik bel voor niks... Dadelijk is het gewoon van het te druk hebben en doen en moet ik gewoon meer rust nemen. Beide kindjes hebben deze week nog vakantie dus het is gewoon een stuk drukker in huis en ik moet zoveel doen.. Volgens mij ben ik gewoon mijzelf aan het voorbij lopen ook. Ik roep al een tijdje dat ik echt even wat voor mijzelf wil,gewoon even ik. Elke dag moet ik het huishouden doen ivm de hond die zijn witte haren maar blijft verliezen. Hoort bij het ras maar ik blijf stofzuigen en afstoffen. Bij mijn 2e zwangerschap ben ik met uitputting in het ziekenhuis beland om daar 2 nachten te slapen met zo'n prik (sliep er zaaaaalig op en kwam uitgerust thuis) maar ik wil dat niet weer. En echt,ik zit er even gewoon finaal doorheen lijkt wel. Net een huilbui gehad omdat ik het even niet trok zo... Godzijdank is morgen mijn man vrij en ga ik met de oudste een middagje naar de jaarmarkt. Even geen huishouden voor mij maar echt even weg,even wat leuks doen. Mijn man zei net al aan de telefoon: Ga met de meisjes een filmpje kijken of iets,lekker op de bank en dan doe ik het huishouden straks wel. Maar ja,ik ben echt een controll freak die het huishouden zelf wil doen en dat moeilijk uit handen kan geven. Daarbij irriteer ik me mateloos aan de haren van de hond want de kinderen zitten anders steeds onder de haren. Zou de hond het liefst kaal scheren Denk dat ik gewoon even een beetje aan het eind van mijn latijn zit en mijn lijf dit ook aangeeft. Maar het voelt zo kl*te!! Misschien gemeen even maar ik wil de oudste lekker buiten laten spelen maar ze wil echt niet haha. Nu moet ik ook zeggen dat het behoorlijk begint te betrekken hier buiten en ik elk moment een regenbui of onweersbui kan verwachten dus ja,ik kan haar dan ook niet echt buiten laten spelen natuurlijk Ik ben blij dat ik hier ff mn ei kwijt kan hoor,want het zit me echt hoog en ik heb even het gevoel van ''eenzaam'' zijn. Heb echt een fikse offday vandaag geloof ik...
Pfff, een off day is nogal een understatement zeg.... Kun je niet even alles op pauze zetten, even op de bank, even kopje thee. En gewoon ff niets? Of wordt dat nu een soort mission impossible voor je Moet je misschien gewoon even schreeuwen!!!! (gebruik wel een kussen, anders schrikt de buurt en de kids zo)
Zou best even willen schreeuwen haha,als dat zou opluchten! Intussen zijn de meisjes ook al de heeeele dag ontzettend aan het zeuren dat ze van alles willen hebben. Ik belde net mijn man op om te vragen hoe ver hij is met zijn werk en het loopt allemaal uit ppfff.... En echt,ik ben zo moe,ben gewoon echt uitgeput Wel het huishouden gedaan en gespeeld met de meisjes maar zodra ik even wil gaan zitten begint de jongste te huilen en word ze echt boos omdat ik even wat voor mijzelf ga doen. Het is echt steeds zeuren om niks bij de meisjes,ben ik echt niet van ze gewend! Even voelde ik me wel goed vanmiddag maar nu voel ik me weer zo moe en weer duizelig. Gewoon door het steeds te veel moeten doen. Echt hoor,ik hou zielsveel van mijn kindjes en geniet elke dag intens van ze maar vandaag kan gewoon die zeur momenten even niet hebben en alles wat ik moet doen nog. Moet bv nog naar de winkel maar ik heb gewoon de puf niet. Ben stiekem blij als ik vanavond op de bank kan ploffen en niks meer hoef te doen
Ik zie het al, chinees bestellen, alcohol vrij biertje, kids op tijd er in (door je man ) En pootjes omhoog! Morgen heeft hij ook vrij en ga jij even wat rustiger aan doen! (En leuk he dat de kids reageren op jouw gemoedstoestand Als je even gaat huilen schrikken ze, en daarna zijn ze zooooo lief )
heb je geen oppas in de buurt die even een uurtje of 2 met de kids weg kan gaan zodat jij lekker op bed kan gaan liggen en even over je duizeligheid bel gewoon de dokter of verloskundige straks gaat het fout en denk je had ik maar ....maar dan is het te laat laat ze je lekker een zeur vinden daar zijn ze toch voor ??? groetjes
Die duizeligheid kan heel goed aan je bloeddruk liggen, laag is goed voor de baby maar daar wordt je wel duizelig van. En verder.... ga wat leuks doen met je kinderen en een beetje minder huishouden. Zeker als je man aangeeft het ook wel te willen doen! Misschien niet zo goed als jij maar dat is toch niet zo erg? En inderdaad, lekker wat voor jezelf gaan doen, avondje per week.