Ik had een digitale gekocht toen ik net 1 dag overtijd was en ik deed hem in de wc bij de Hema op koopzondag haha ik kon niet meer wachten. Toen er zwanger stond had ik nog zoiets van ja dat kan niet we wilden helemaal geen kindjes meer maar toen er ook nog es na een paar minuten de weken bij kwam te staan wist ik zeker dat ik wel zwanger was, en ik was heel erg blij met de uitslag.
Leuk al die verhalen! Mijn vriend zou op dinsdagochtend zijn kwakje inleveren om te testen. Hij moest tot laat werken, en normaal blijft hij dan op zijn werk slapen. Nu natuurlijk niet, hij had thuis werk te doen Ik zat op maandagavond met mijn wijntje voor mijn neus. In de volle overtuiging dat ik niet zwanger kon zijn. Ik besfte mij ineens dat ik echt al een paar dagen overtijd was... Toch maar een test gedaan, hartstikke positief!! Wijntje door de gootsteen... Op dat moment belde een vriendin, en ik heb een half uur met haar zitten kletsen over koetjes en kalfjes... Daarna toch maar mijn vriend gebeld, "schat je hoeft niet thuis te komen vanaaf, de afspraak voor morgen zeg ik af..." Hij hoefde niet lang na te denken, en natuurlijk is hij toch naar huis gekomen om het te vieren met een frisje...
Mijn eerste reactie was en toen janken janken janken, vriend geprobeerd te bellen, nam niet op! Toen me moeder maar gebeld en jankend gezegd MAM ik ben zwanger... trillend op m'n benen moeders kwam meteen bij me, vervolgens belde mijn vriend me terug en weer jankend IK BEN ZWANGER!!! Vervolgens heb ik geloof ik de rest van de avond gezegd: geloof er niets van, geloof er niets van hahaha als ik er nu aan denk moet ik nog steeds om mezelf lachen!!! Deze reactie kwam bij mij vooral omdat we al 7 mnd. teleurstellingen hadden na mijn MA in mei vorig jaar dat ik het niet geloofde dat ik nu wel zwanger was haha mja zie banner, het is toch echt zo!!! Liefs Nelleke
Mijn reactie was denk ik niet zo bijzonder denk ik (geloofde het niet, dus heb er gelijk maar 5 testen tegenaan gegooid) Vond die van mijn man wel leuk: Hij zei altijd dat het bij ons direct raak zou zijn, dus dat de "timing" perfect moest zijn. Geen idee waarom maar dat had hij zich nu eenmaal in zijn hoofd gehaald. Bij de eerste ronde was het meteen raak...... reactie manlief: "zie je wel, superzaad! "
ik dacht wauw!!!!! had het gevoel wel.... en dacht zie je wel... toxch te vroeg getest (pas week na nod positieve test)