Terwijl ik door me foto's keek (oh my god wat klinkt dat melodramatisch) kwam ik een foto van mezelf tegen waarvan ik echt kan zeggen "ja, leuke foto, leuke tijd en Damned! wat zag ik er goed uit!" Nu vroeg ik me af... hebben jullie dat ook met bepaalde foto's en durf je die te tonen... Betreffende foto staat in mijn album (witte top/jeans) En nee, niet dat ik er nu niet meer uitzie... maar was toen toch wel op me best... (ahum) liefs,
Leuke foto hoor Ik heb ook een foto in me album die ik erg mooi vindt....zo zie ik er ook niet elke dag uit. Maar als ik wil kan ik er wel zo uitzien.
ik heb ook wel foto's waarop ik er beter uitzie dan nu, maar ik weet dat ik me toen veel slechter voelde.. dus ik kijk er niet met weemoed naar terug. maar het is inderdaad een leuke foto? is ie echt al zo oud dan?
Slijmbal! Ennuh jij bent bevooroordeeld! Ben een van me beste vriendinnetjes hahahahaha maarreh waar blijft jouw beste "ik" foto?
vind ik ook hoor! maar.. voor ons is het makkelijk praten. je ziet altijd meer bij jezelf en ik kan me je gevoel wel voorstellen!
ben maar eens op me space gaan neuzen, stonden al wat oudere foto's op hihihi en heb er maar 1 in me album gegooid, hihi zelfs jij kent me zo niet Lene
Mooie foto's dames! Heb er ook 1 in mn album gezet. *zucht* Wat zag mijn haar en toen mooi uit zeg. Het is nu denk ik ook zo'n 2 jaar geleden. Zag ik er maar weer zo uit... Eerst maar ontzwangeren denk ik zo...
Mooie foto's allemaal hoor! Heb zowaar een foto waarop ik lach gevonden... Is van drie jaar geleden inmiddels, op het Wave Gotik Treffen. Heerlijk, zonnetje, leuke mensen, goeie bands en de enige zorg was dat het maar vier dagen duurt... Goeie ouwe tijd
He jij bent nog niet bevallen dus jij mag niet meer meedoen Edit: mooie foto's maar dat had ik al gezegd
@valhalla... Een echte die-hard, op een festival, bar-le-duc drinken hihi vind je er nu ook niet slecht uitzien hoor!
Ik zou onder de foto zetten: mijn eerste lachje... hahahaha Ik denk ook weleens met weemoed terug aan die tijd. Ik zou voor geen goud terug willen in de tijd zonder kinderen, maar toch was het ook heerlijk toen. Heb ook een foto uit de uitgaansperiode geplaatst.