okey mijn slechtste foto staat er nu ook bij... Is afgelopen kerst gemaakt, toen was ik al veel afgevallen na me bevalling (4 mnd daarvoor) en toen zijn we de avond ervoor erachter gekomen dat ik opnieuw zwanger was... kortom... zo zie ik eruit na een paar daagjes misselijkheid en kroelen met de wc-pot
Oja, de mijne staan er ook in Slechtste ik: 2 nachten niet geslapen, walleen, lijkbleek, rokend. Beste ik: 18 jaar en nog niet bedorven door alle dingen die ik nu weet
Ik heb geloof ik ook een oude foto van mij en me dochter samen in me album staan. Is ook alweer zo'n 4 jaartjes oud haha heb ook even een recente foto erin gedaan....en mijn slechste foto staat op pagina 2 in mijn album....geschminkt door me dochter haha
Weten jullie wat het punt is? Ik ben altijd degene die foto's maakt, dus ik sta zelf praktisch nooit op een foto of als heel klein item te midden van 1 groot gros aan mensen en dingen. Ik heb maar 1 foto van mezelf die ik wel ok vind. Dat was een hele leuke dag, maar het was nog wel heel vroeg op dat moment, moest ik naar het toilet, had ik mijn haar half ingekruld en nog niet gefatsoeneerd en had ik mijn huispak nog aan. Ik weet niet hoe je een album aan kan maken... of heb ik al een album Ik ga het proberen dames.
Beste foto: Het is niet mijn beste foto, maar ik kijk met heimwee terug ernaar. Het was (zoals ik al eerder zei) nog héél vroeg en we moesten ons klaar laten maken voor een optreden waarbij we allemaal rare jurken aanmoesten en krullend opgestoken haar. Maar ik moest heel nodig naar de wc, we hadden compleet de slappe lach. Op dat moment rende ik in mijn "huispak" naar de ("ik moet naar de wc, maar er zijn allemaal mensen op de gang ... ik ga tóch" ) wc en daar stond de fotograaf. Slechtste foto: Gemaakt door iemand uit het publiek. Ik vond deze foto later terug op een of andere rockband-website Ik moest op een vervelende leencello (mijn eigen was ter reparatie) spelen in de vriezende kou. En als ik ergens niet tegen kan dan zijn het geluidsmannen die niet opletten. En midden tijdens een nummer zorgde deze geluidsman ervoor dat mijn mic. uitviel en loopt vervolgens gewoon weg om met iemand te kletsen. Dát was de druppel en midden tijdens het optreden schoot ik compleet uit mijn slof.... Tja en toen had iemand dat blijkbaar vastgelegd whahahaha..
Dank je voor het compliment Acire Als de meneer in questie dichterbij had gestaan, had ik hem misschien wel geslagen met mijn stok :x
LEUK, leuk leuk, eh ik ben comp a technisch en weet echt niet hoe ik n foto moet plaatsen. misschien maar beter ook.
In mijn album staat een foto van mij en mijn man toen we getrouwd zijn. Dat vind ik wel mijn beste ik. Maar de slechtste staan er ook in. Dag ervoor, combinatie verjaardag en vrijgezellenfeestje en de brakke foto met de krullers hahahah
Wat een leuk topic! Ik heb 2 beste ik foto's, al vind ik die op die rots mooier. Tijdens mijn motorvakanties was ik helemaal in mijn nopjes en het waren mooie tijden. Mijn slechtste ik er ook maar bij gedaan. Ik was bezig met het geven van bortsvoeding en zat er een beetje doorheen...
nou ja ik heb ook maar eens mijn fotos erop gezet: beste ik jaar of 17, zieke moeder, maar voelde me zo zeker, ideaal gewicht Slechte ik 8 maanden zwanger en 92 kilo ken echt niet naar die fotos kijken pfff ik nu ben momenteel best blij met mezelf al mogen er nog wat kilos af