Gedrag baby voor de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sam0110, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hebben jullie iets gemerkt aan het gedrag van de baby enkele dagen voor de bevalling?
    Zijn ze werkelijk wat rustiger net voor ze komen, of waren ze nog even beweeglijk?

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

dat weet ik eigenlijk niet meer, heb 3 dagen weeen gehad en eigenlijk denk ik door de pijn niet meer zo opgelet.

3. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Die van mij was zelfs tijdens de bevalling beweeglijk, dus aan het gedrag van onze kleine was niet te merken dat het zou beginnen.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Eigenlijk precies hetzelfde als de dagen ervoor. We hadden ook zelf het idee die blijft nog wel 1,5 week zitten.

5. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Goede vraag! Ik vroeg me dat ook af omdat mijn mannetje sinds een week juist heel beweeglijk is en tot dat moment in de zwangerschap de rust zelve... vraag me dus af of dat normaal is als de bevalling er bijna aankomt...

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    na weken op de zelfde manier gelegen te hebben draaide ze de dag voor de bevalling een kwartslag....sterrenkijkertje :rolleyes: Maar niet rustiger of drukker...gewoon zeg maar ;)

7. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ik heb ook geen verandering gemerkt. Gewoon net als altijd.

8. Esmeralda32

14 mei 2008
    27
    0
    0
    Mijn meiske was 3 dagen voor de bevalling minder beweeglijk. Ik maakte me er al zorgen over, maar af en toe voelde ik dan weer een klein schopje. Dit heeft tot aan de bavalling geduurd. Ook tijdens de bavalling heb ik haar weinig gevoeld.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    geen verschil, dacht ook dat ze nog wel een week zou blijven zitten... maar nee hoor, het is een dametje van de klok! Maar net een paar uur over de uitgerekende datum kwam ze toch.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nee hoor, niets anders... Ze was lekker bewegelijk toen mijn vliezen braken! Vond het nog zo zielig.. ;)

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Onze dochter was op de avond voor de bevalling begon nogal druk in m'n buik. Mijn vriend voor de grap: "Ze is haar koffer aan het pakken" Om 1 uur 's nachts begon het met weeën.

Groetjes saskia

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mijn baby lag steeds in een stuit, en de dag voor de bevalling ging hij draaien. om vervolgens aan het eind van de dag weer terug naar de stuitligging te draaien. die nacht ben ik bevallen.

13. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    ik voelde d'r helemaal niet meer.....tijdens de weeen tot aan mijn bevalling ook niet meer...was blij als de VK kwam en naar haar hartje luisterde toen wist ik tenminste dat ze er nog was :rolleyes:

Deel Deze Pagina