Hebben jullie iets gemerkt aan het gedrag van de baby enkele dagen voor de bevalling? Zijn ze werkelijk wat rustiger net voor ze komen, of waren ze nog even beweeglijk?
dat weet ik eigenlijk niet meer, heb 3 dagen weeen gehad en eigenlijk denk ik door de pijn niet meer zo opgelet.
Die van mij was zelfs tijdens de bevalling beweeglijk, dus aan het gedrag van onze kleine was niet te merken dat het zou beginnen.
Eigenlijk precies hetzelfde als de dagen ervoor. We hadden ook zelf het idee die blijft nog wel 1,5 week zitten.
Goede vraag! Ik vroeg me dat ook af omdat mijn mannetje sinds een week juist heel beweeglijk is en tot dat moment in de zwangerschap de rust zelve... vraag me dus af of dat normaal is als de bevalling er bijna aankomt...
na weken op de zelfde manier gelegen te hebben draaide ze de dag voor de bevalling een kwartslag....sterrenkijkertje Maar niet rustiger of drukker...gewoon zeg maar
Mijn meiske was 3 dagen voor de bevalling minder beweeglijk. Ik maakte me er al zorgen over, maar af en toe voelde ik dan weer een klein schopje. Dit heeft tot aan de bavalling geduurd. Ook tijdens de bavalling heb ik haar weinig gevoeld.
geen verschil, dacht ook dat ze nog wel een week zou blijven zitten... maar nee hoor, het is een dametje van de klok! Maar net een paar uur over de uitgerekende datum kwam ze toch.
Nee hoor, niets anders... Ze was lekker bewegelijk toen mijn vliezen braken! Vond het nog zo zielig..
Onze dochter was op de avond voor de bevalling begon nogal druk in m'n buik. Mijn vriend voor de grap: "Ze is haar koffer aan het pakken" Om 1 uur 's nachts begon het met weeën. Groetjes saskia
mijn baby lag steeds in een stuit, en de dag voor de bevalling ging hij draaien. om vervolgens aan het eind van de dag weer terug naar de stuitligging te draaien. die nacht ben ik bevallen.
ik voelde d'r helemaal niet meer.....tijdens de weeen tot aan mijn bevalling ook niet meer...was blij als de VK kwam en naar haar hartje luisterde toen wist ik tenminste dat ze er nog was