Bij de termijnecho bleek dat ons lieve kindje niet op de juiste plek zat. Zijn/haar hartje klopte, de termijn klopte, maar hij/zij zat in de eileider.. Graag wil ik de echofoto met jullie delen. Ik ben nog dagelijks verdrietig om ons kindje en zal hem/haar nooit vergeten.
Oh, wat naar... Ik heb het ook meegemaakt, maar dan met 5 weken... Heel veel sterkte want het is en blijft je kindje... Knuf Cyntje78
Ach wat sneu een kindje dat op de verkeerde plaats is gaan groeien en daardoor geen toekonst had. Heel veel sterkte!
Ik voel met je mee meis. Mijn kindje was ook in mijn eileider gaan groeien en had mijn baarmoeder niet bereikt. Zo klein, volmaakt en zo gewild, en het dan net niet redden op cm/mm afstand. Probeer er zoveel mogelijk met mensen over te praten. Je mag dat verdriet delen.... Het is toch jullie kindje. Heel veel sterkte.
Bedankt nog voor jullie reacties! Esmeralda76, ik zie dat je inmiddels (goed) zwanger bent, wat fijn!
Hey meis, heel veel sterkte...wat een bijzondere echo.Koester het, het is jullie kindje. Ik heb het 2 jaar geleden meegemaakt en het is vreselijk.
Heel veel sterkte meid , ik heb het zelf ook meegemaakt en bij mij hebben ze mijn eileider kunnen sparen ,........ Helaas is het bij ons daarna nog 2x verkeerd gegaan , maar nu ligt er een mooi klein kindje in haar bedje wat volgende week alweer een jaar wordt ,,, Hopelijk mogen jullie ook snel weer het geluk vinden , dikke knuuffffffffffffffffff