word er een beetje gek van

Discussie in 'De bevalling' gestart door vosje, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi hoi, even spuien hoor :(

Ik word elke dag gebeld door de halve familie, met de vraag
    - hoe gaat het met je
    - voel je al wat
    - het word nu wel tijd he

Hartstikke lief natuurlijk, maar ik word er langzamerhand wel een beetje knetter van. :confused:

Het lijk wel of ze bang zijn dat we niet zullen bellen als de kleine geboren is, of een wedstrijdje wie weet het als eerst.
    Als ik op de wc zit en de telefoon gaat, dan neem ik natuurlijk niet op.
    Bellen ze een uur later terug, en zeggen ze o ik dacht dat je al bezig was want je nam niet op.
    Waarom bel je dan nog een keer, als je denk dat ik bezig ben?

Hebben jullie hier ook ervaring mee, hebben jullie misschien ook een goede oplossing hiervoor.
    Ik hoop maar dat ons kindje snel kom :D
    Verder helemaal niets te klagen hoor :D

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Je voicemail of antwoordapparaat inspreken met de boodschap: Ja, alles gaat goed en nee, ik voel nog nix ;)

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Kan het me idd heel goed voorstellen! Je zit er nota bene zelf ook op te wachten!

Ze bedoelen het waarschijnlijk allemaal wel goed, maar vervelend is het wel.

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hahaha ja die is leuk :)

5. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Zo ik heb net alles ingesteld :D
    Nu maar afwachten

6. :) ik denk wel dat je je nu wel duidelijk maakt :)

Ik ga dit onthouden, moest ik langer zwanger zijn.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt ook bij ieder telefoontje zeggen dat je wel belt als het er is. Dat je erg moe bent en dus graag een beetje rust wil. Soms helpt dat.

8. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Heel veel sterkte nog deze dagen....
    Hoop dat je famillie na het horen van je voice mail wat meer begrip voor je kan opbrengen door je even met rust te laten.

Bij mij durven mensen al niet meer te bellen omdat ze bang zijn dat ik al aan het bevallen ben hahahahaha eigenlijk dus het tegenovergestelde van jou ;)

9. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant

10. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik herken het helemaal. Bij mij begonnen ze al te vragen toen ik nog twee weken te gaan had tot de uitgerekende datum :x . M'n eerste was 10 dagen te vroeg dus iedereen dacht dat deze ook wel te vroeg zou komen maar das dus niet gebeurd.

Kon er ook niet tegen al die telefoontje en al die moeders op school; "is het er nou nog niet?" :evil: :evil: .

Succes meid met de laatste loodjes enne dat van dat antwoordapparaat dat vind ik een goeie :D . Hoop voor je dat het helpt.

Silly

11. sim

sim Niet meer actief

oh kan me voorstellen dat dat irritant is, vind die van dat antwoordapparaat errug goed trouwens, heb een beetje spijt dat wij geen antwoordapparaat hebben nu :)

12. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Snap eerlijk gezegd niet dat men dat doet... ik zou het niet in mijn hoofd halen. Je hoort het toch wel snel genoeg denk ik dan.

Enne werkt de voicemail?

13. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Of het werkt?
    voor de meeste wel, waaronder ik. Want het is nu lekker rustig, ik hoef geen telefoon op te nemen :D

Nu kom alleen mijn schoonmoeder elke dag even langs, die had mij al een paar dagen geleden horen klagen. Dus dacht ze ik bel niet meer, nu komt ze langs :(

Het is voor hun ook natuurlijk spannend :D

14. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ach, van je moeder kan ik me nog voorstellen dat ze op de hoogte wil blijven. De rest van de familie moet zich maar gedeisd houden vind ik.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik ken het hoor, heb tegen de oma's ook gezegd dat ze niet elke dag moesten gaan bellen omdat ik daar heel zenuwachtig van werd.
    Nou ze belden inderdaad niet meer elke dag en mijn moeder had de perfecte oplossing, die liet mijn Vader bellen :rolleyes:
    Het ging zelfs zo ver dat mijn manager het ook nog eens nodig vond om steeds te bellen. Of ik al bevallen was want een collega (1 week later uitgeteld dan ik) was allang bevallen.
    En of ik misschien bezig was, nou wat denk je nu zelf dat ik tussen de persweeën even de telefoon opneem
    En dan ging ik ook nog eens 3 weken over tijd.

Groetjes Anita

16. Niet meer actief

Ehm... Bevallen misschien? Succes met de aller aller aller laatste loodjes!

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik herken dit ook maar al te goed.Iedere morgen als ik op het schoolplein stond om mijn dochter weg te brengen was het:En nog niks dan dacht ik dat zie je toch :evil:

Zou niet echt weten wat je eraan kan doen hopen dat je snel gaat bevallen denk ik

Groetjes Claudia

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi, ik zou gewoon gezegd hebben, ja hoor, ik ben net bevallen maar ik dacht ik breng de kleine meid even weg :D

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hahaha ja idd dat had ik eigenlijk moeten zeggen!
    Het is toch stom om zoiets te vragen als je met je bolle buikje voor iemands neus staat?!
    Maar goed sommige mensen zijn nu eenmaal zo :)

Groetjes Claudia

Ps manuela van harte gefeliciteerd met je zwangerschap,geniet ervan tis zo weer voorbij.

20. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik weet wat je bedoelt ik heb het ook gehad niet van familie maar van de hele buurt er waren er hier 3 tegelijk uitgerekend en 2 daar van waren te vroeg en ik 2 weken te laat dus telkens als ik met de hond buiten kwam vroegen ze of het nog geen tijd was dus ik maar hopen dat het zou regenen dan kwam ik niemand tegen maar het bleef maar 30 graden. maar het is inderdaad zeer vermoeiend vooral omdat ik zelf ook zoiets had van kom er maar uit.

Deel Deze Pagina