hoi meiden afgelopen maandag hebben we geklust (ip. een vruchtbare dag) dag 18 vd 32-35 (het schommelt nogal, terwijl ik eerder altijd op de 29dagen viel met mijn cyclus) vanacht had ik ineens buikpijn, werd er misselijk van. toen ik naar de wc ging, zag ik een rode drup bloed in mijn onderbroekje.. daarna met afvegen wat oud, bruinig van kleur.. nu is het weg ook. (alles bij elkaar nog niet eens een eetlepel) een innesteling lijkt mij te vroeg, 3dagen na vermoedelijk ei.. de dokter zei dat een onttrekkingsbloeding/spotting wel eens voorkwam, maar ik heb dat nog nooit gehad.. oja.. ik gebruik al ruim 3jaar de pil niet meer.. dus dat kan het niet zijn. mijn vraag: zijn er meiden hier, die ook wel eens rond hun ei een beetje 'bloed' zijn verloren? liefs..
Ik heb er geen ervaring mee. Ik hoop voor jou van harte dat het een innestellingsbloeding is en dat dit het begin is van een mooie zwangerschap! Naar mijn weten zou het wel kunnen, het is misschien wat snel maar volgens de site die ik altijd bekijk kan een innesteling tussen dag 3 en 7 plaatsvinden..