hier een vreselijk hangbuikje met overgebleven vel..... had in mijn zwangerschap ook veel straie.... nou ik kan je vertellen: dat gaat NOOIT meer weg! ik ben er nog altijd verdrietig van als ik het in de spiegel bekijk! en wat kunnen mensen *$# opmerkingen maken he..... ongelofelijk!
als je dat echt niet ziet zitten en je word er verdrietig van dat ga je toch sparen voor een operatie en als het echt mentaal niet goed zit kan je het zelfs vergoed krijgen ik zou dat niet zo erbij laten zitten dan, maarja ik vind mijn lelijke buik helemaal geweldig omdat daar mijn zoon heeft gewoond daar kan ik NOOIT verdrietig om worden en geloof me ik had echt een megabuik..
ik denk dat ik mijn strakke ronde buikje straks nog ga missen! dan word hij waarschijnlijk weer net als voor de bevalling blubberig nu istie mooi strak, nergens rollen! vind em Prachtig nu!
tegenwoordig is het niet meer zo dat een cosmetische operatie vergoed word als je er psychisch onder lijdt. ik heb een zuiver medische reden voor cosmetische chirurgie aan mijn borst en heb 3 jaar moeten knokken om het vergoed te krijgen. een buik correctie is pech hebben, die moet je zelf betalen
De eerste 3 weken een rare flubbelbuik....heel naar gevoel.....zwiepte in bed van links naar rechts. Maar langaam trok het gelukkig bij. Zie hier.....4 maanden na de bevalling: Maar ik had dan ook geen straie en een zeer gespierde buik voor de zwangerschap. Ik weet niet of dat er iets mee te maken had.
Mijn buik was niet slap na de bevalling, maar ik had en heb nog wel steeds een klein buikje aan de bevalling overgehouden...
mijn buik was slap e uitgezakt na de bevalling, vooral daar waar meneer gelegen heeft (lag weken aan de rechterkant in stuit, had ook een opvallend scheve buik). nu vult mijn buik zich weer sommige aanvullende verzekeringen vergoeden (een gedeelte van) de kosten voor plastische chirurgie, dus dat zou je na moeten kijken als je dat zou willen. je hoeft er dus niet meer persé psychisch onder te lijden.
Ik heb nu een flubberbuik en onze dochter is nu 4 weken. Ik was ook wel enorm dik van haar. Ze was bijna 8 pond, ik had een enorme placenta en heel veel vruchtwater. Toen ik zwanger was had ik niet zo heel veel straie op mijn buik, maar na de bevalling heb ik een tijgervelletje over. Ik zit onder de striemen en het is een hangbuikje. Hopen dat ie weer strak trekt.[/list][/quote]
Probeerde een foto erbij te zetten van mijn dikke buik, maar dat wou niet echt lukken. Ik heb er nu een in mijn fotoalbum gezet. Dit was de laatste foto voor de bevalling. ik was hier 39,5 week zwanger.
nou ik vind jouw buik toch erg mooi weer hoor! jeetje als je ziet hoe groot hij was! Die van mij was lang zo groot niet hoor en heb altijd wat vel overgehouden! vind ik dat je er nu super uit ziet!
WOW, hoe is het mogelijk dat je vel weer zo mooi strak wordt zeg. Je had een beste buik zeg en nu weer zo slank! @MAUD77, hihi zo waren de meeste reacties wel haha Zo Char, jij had ook een beste toeter zeg! Hoop ook voor je dat je buik weer mooi plat wordt. Hier weer een paar weken verder, de kilo's gaan er nog wel af (al is het langzaam) maar die buik... gets...
Valhalla, Ik lees dat jij een sluitlaken hebt gebruikt. Ik had er veel over gehoord van mijn schoonmoeder en kon me ook wel voorstellen dat dat heel fijn was na de bevalling. Waar kun je zo iets kopen? En wat zijn jouw ervaringen? Vertel er meer over, ik zou het wel willen gebruiken, mocht er ooit een tweede komen. Nu heb ik een hangbuikje over, hoop dat dat nog een beetje strak trekt.
Mijn tante zei 3 weken na de bevalling ook tegen mij, je bent nog wel dik? Terwijl ze er zelf jaren na de bevalling ook nog dik was, nou ja!
Nou ik ben best tevreden met mijn buik. Maar het is wel iets dikker dan voorheen helaas. Hier was ik precies 4 weken zwanger. Toen heb ik gelijk even mijn buik vastgelegd haha.