Tegen mij zegt iedereen ook dat ik nog dik ben. Ik geef nog bv dus mijn borsten zijn 2 keer zo groot en ik vind dat ik ook daardoor voller lijk. Verder ben ik maar 2 kg zwaarder dan voor mijn bevalling. Maar ja laat ze maar praten.
Suus: dat ziet er goed uit. Ik hoop dat ik mijn buik over 2 maanden ook terug heb. Valhalla. Je buikje valt enorm mee. Wat had jij een gigantische buik zeg. Zelf had ik niet zo een enorme buik.
Jij, dik? Toedeledokie, als jij dik bent, dan ben ik een slagschip! Je hebt dan misschien niet meer het six-pack van voor je bevalling, maar zo'n buik 2 maanden na de bevalling, daar zou ik echt voor tekenen! Vandaag vroeg iemand aan me hoelang ik nog moest... eh, ik heb 2 maanden geleden al een kind gekregen... pijnlijk moment
@ Firstbaby, ik vind jouw buikie echt mooi nu, eigenlijk mooier dan op de eerste foto! Als 'iedereen' zegt dat je nog dik bent, heeft 'iedereen' of enge ziekte aan de ogen of een erg beneveld waarnemingsvermogen! Volgens mij zie je er prachtig uit!
Whaaa... ik zou een moord doen hoor voor zo'n buikje! Maar goed, ik heb ook nooit een superplatte buik gehad. En nu zeker niet...
lia, valhalla en marieke, bedankt dames. ik denk dat ze bedoelen dat ik dikker ben dan voor mijn zwangerschap. o ja..wanneer gaat de zangerschapsstreep weg?
dat lijkt me inderdaad pijnlijk. je moet je er niets van aantrekken want je buik heeft gewoon nog tijd nodig.
Hier ook zo een met een flink gestreept vel....Ik was tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen, heb trouw gesmeerd, ben na een week of 6 na de bevalling gaan sporten en lijnen (lang leve Sonja!). En het resultaat: ik weeg minder dan voor mijn zwangerschap, maar ik oog dikker! Ondanks trouwe buikspieroefeningen! En dan dat vel..blegh! En die strepen.... soms word ik er wel een beetje treurig van. Nee, mij zie je niet meer naakt in het licht...
http://i492.photobucket.com/albums/rr28 ... 1221073304 Dit is mn buikje nu, na 3 maanden (is paar weken geleden genomen) Ben er best trots op, alleen is mn bil ook verdwenen haha.
Ik heb nog een flubberbuikje (los vel) wie weet neem ik in de toekomst een buikwandcorrectie. Maar eerst nog meer afvallen en sporten. Gelukkig ben ik wel weer op m'n gewicht van voor de bevalling.Maar met mijn zoon was ik 20 aangekomen waarvan er 10 nooit weg gegaan zijn,dus die probeer ik er nu af te krijgen. En ach ik maak me er niet superdruk om iedereen heeft zo zijn gebreken en bij mij is dat mijn flubberbuikje.