offtopic: Hee, dankjewel! Anders jij wel! ontopic: Trouwens, daar waar ze geschoren hebben voor de ks heb ik inmiddels ook aardig wat (donkere) haargroei.... Wat betreft die buik.....ik moet ook gewoon regelmatig gaan sporten. Ik hou het steeds niet vol. Na 1 keer gaan vind ik dat ik weer weken niet gaan verdiend heb. Schiet niet op zo.
Hier eigenlijk nergens last van. Al enkele dagen na mn keizersnede was mn buik alweer plat. Oke, hij is iets slapper dan voorheen..maar ik heb zeker geen buik(je) meer. Ik moet nog wel 5 kg eraf voor ik weer op mn oude gewicht zit, maar sinds ik ben gestopt met borstvoeding blijf ik hangen op dit gewicht. Ze zeggen 9 maanden op, 9 maanden af..dus ik wacht rustig af. Liefs Angeltje
hier zonder keizersnede ook nog steeds een buikje hoor! Ik had geen platte buik voor de bevalling, maar nu hangt het vel af en toe over. :S Dan hoor je inderdaad af en toe verhalen dat bij sommige mensen de buik na 1 week weer vrijwel plat is :schock: .. jaloers! ik kreeg in een winkel ook de opmerking: oh leuk alweer de tweede onderweg! En dat was toen Rick 3 weken was.. hmzzzzzzzz sommige mensen! (ik zei ook: hij is nog maar 3 weken: oh nee dan kan het nog niet he.. duh!)