Pfff, ik weet het niet meer precies. Ik geloof ook zo rond de 20 / 21 weken. Maar het kwam wel voor dat ik dan een beetje iets omhoog zag komen, maar dat mijn man het niet zag. Het was maar een klein, kort bobbeltje dat omhoog kwam. Dan moest ik trouwens wel mijn trui omhoog doen. Sinds ongeveer een maand beweegt mijn buik echt duidelijk zichtbaar, ook dwars door kleding heen.
toevallig lagen vriend en ik gister in bed toen ons meiske even actief was opeens was ze zo actief dat we samen voor het eerst mijn buik zagen bewegen in 1 woord : WAUWIE (ik ben nu trouwens 25 weken zwanger)
Nou hier pas sinds vorige week... Maar alleen nog de schoppen die zichtbaar zijn, dus een buik die ineens omhoog komt hihi.
Hier sinds 1 weekje. Je ziet me buik dan echt op en neer bewegen en omhoog komen door een schopje. voor manlief ook geweldig om te zien.
hier sinds deze week... andere keren keek ik op het verkeerde moment, zo leek het tenminste... Maar gisteren bij de vlos werd er duidelijk tegen de doppler geschopt
hier bij beide kids ronde de 18 weken aan de buitenkant te zien en 2 maanden voor uitgerekende datum woeste bewegingen.... van Sam toen een leuk filmpje gemaakt ihihihihihi YouTube - Guus wants to break free
Ik voelde de beeb al vrij snel voor eerste kindje en voorliggende placenta maar rond de 22 weken zag ik ineens heel duidelijk schokkerige bewegingen alsof m'n buikspieren samentrokken heel snel. heel apart!een tijdje later, 27 weken zag ik het echt golven en met 30 weken kon je heel duidelijk m'n buik van vorm zien veranderen! Heel bizar moet ik zeggen. Nu zie je weleens een bol zitten hahaha! (ben nu 33 weken)
Ik zag het pas met 30 weken bewegen vooral als ik in bad lag op op de bank zat. OOO wat mis ik dat haha
Je zag het al meteen vanaf dat ik de kleine voelde, dus vanaf week 19. Moest wel goed kijken om het te zien, nu zie je het wel beter, echt leuk!
Echt mijn buik duidelijk zien bewegen denk ik rond week 25. Maar daarna wordt je buik echt een babyhuis en is er niks meer van jezelf bij! Dan kijk je 's ochtends naar beneden en voel je je net de alpen. Soms is mijn buik aan de ene kant 4 cm hoger dan de andere kant en zie in mijn zij voeten naar buiten komen! Haha wacht maar meiden!
Hahaha moet er van lachen Wel erg leuk om mee te maken.. Maar te voelen wordt nu al beetje gek van dat getrap
Het is heel gek maar het went zo snel! Je wordt wakker en dan doe ik automatisch mijn handen op mijn buik en dan voel je van alles, geweldig! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms ook wel eens vervloek, wordt er soms wakker van 's nachts maar ze ligt hier ook in stuit dus dat kan er ook mee te maken hebben natuurlijk! Ik weet nu al dat ik het in ieder geval erg ga missen!
Ik had heel vroeg dat ik trillingen in mijn buik zag, zat met 19 weken bij de paarden op het bankje in de zon en mijn buik en t shirt bewogen opeens, heel vreemd en toen maar 1 keer gezien. Sinds 24 weken was het constant en nu is het zo erg dat als je er iets op legt of zet het eraf geduwd wordt. Erg stoer, kan er naar blijven kijken.
1x rond week 19, en toevallig vanavond nog een voorstelling zitten kijken! volgens mij had ze de hik. ik was er echt onwijs emo door wat een wonder, gaaf he?