Degenen die met 1e kindje voor de 40 weken bevallen zijn, dus met 37, 38 of 39 weken zwangerschap (geen prematuur), zijn jullie met 2e kindje ook met die termijn bevallen of overtijd?
Oja, zouden jullie ook apart nog erbij willen vermelden met hoeveel weken je 1e kindje geboren werd en hoeveel weken je 2e kindje dan geboren werd? Bedankt alvast!
ben ik ook wel benieuwd naar!! Seff is geboren met 37+5 (16dgn eerder) Hoop het stiekem deze keer ook wel weer, maar zul je net zien!! haha
eerste: 38 weken en 5 dagen tweede: 39 weken en 2 dagen (griep.. waarschijnlijk was ik eerder bevallen als ik geen griep gehad had)
Dus over het algemeen gezien is de 2e ook wel voor de 40 weken geboren als ik de reacties zo lees. Hier hoop ik zelf ook weer op eigenlijk, maar ja, dat is afwachten.
Snap je ongeduldigheid helemaal, had ik ook bij de 2e, kwam wel later maar nog steeds voor de 40. 1e 39 weken 2e 39+5
Toch ook een paar mensen waarvan de 2e later was dan de 1e. Nou ja, ik wacht het maar af, ben benieuwd.
Wel grappig dat niemand die de eerste keer voor de 40 weken is bevallen de 2e keer heel lang door heeft gelopen. Hier de eerste keer met 40 +1 , dus hoop nu opnieuw niet de 40 weken erg te overschrijden. Maar geen bevalling van voor de 40 weken dus.