je buik zien bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ano, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    bedankt voor de antwoorden.
    Is dus bij iedereen verschillend.
    Leuk om te lezen

2. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij ook rond de 20 weken nu gaat het er zo heftig aan toe dat ik er zelf af en toe een beetje eng van wordt haha, het schudt en golft alle kanten op! ik vind die bewegingen en het gevoel ervan het allermooiste van de zwangerschap ik zal het echt ontzettend missen, dat maakt alle ongemakken goed...wat een wonder is het toch!

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Leuk filmpje :D

Hier zag ik het echt pas duidelijk met een week of 24/25. Ik heb ook al eens geprobeerd om het te filmen maakt dat lukt me toch niet. Of de kleine is meteen stil of het lijkt net alsof ik de camera beweeg ;)

4. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Ik voelde al vrij vroeg beweging, met 14/15 weken plopjes en met 16 weken echt duidelijk schopjes. Papa voelde het zo rond de 20 weken. Rond die periode was het ook zichtbaar, maar dan moest je écht heel goed kijken! Nu met bijna 22 weken is het écht heel duidelijk zichtbaar, je ziet m'n buik echt omhoog komen, zooooo gaaf!! Maar ligt er wel aan hoe hard hij schopt.
    Maar vind het echt geweldig en geniet er volop van!!

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook heel vroeg :)
    Voelde haar met een week of 14....
    Mijn vriend met 16wk...
    En beweging zagen we denk ik al rond 17/18 wk..

Ondertussen zijn het hele kickboxwedstrijden daarbinnen... Soms komt mijn buik aan 1 kant vele cm's omhoog...

Deel Deze Pagina