Haha, leuk dit! Collega en ik nemen ook altijd een andere collega in de zeik. Hoe vaak we de worden'wat zijn jullie toch een stelletje r*twijven'gehoord hebbben,haha! Zo hebben we eens een hyve voor hem gemaakt, hij was net vrijgezel. Dus die hyve heette :'vriendin voor D gezocht!' Dat hoofd toen die die hyve zag! Zijn telefoon op Spaanse taal gezet, want tja hij ging naar Spanje kon ie alvast een beetje oefenen.
whahaha lach me rot hier,zou idd ook bijna een kantoor baan nemen zeg...Helaas hebben wij in de zorg (demente verplegen) niet veel tijd voor grappen.
Ach , ook in de zorg kun je grappen uithalen hoor Aliyah. Laat een piepjonge leerling in de keuken een dieetbanaan halen. Of laat ze een plasje opvangen van zichzelf en dat naar het lab brengen of ergens anders afgeven als jullie geen lab hebben. Bind iemand vast in een waskar en zet hem in de lift. (Bij ons tegenwoordig wel verboden geloof ik). Vul een catheterzak met appelsap en gooi die kapot in de pauze op kantoor terwijl je doet alsof je doordraait
Hahaha Brenda die laatste is leuk. Alleen moet ik even wachten met die grapjes tot ik mn contract heb anders is het byebye...
Haha die is leuk. Ik heb weleens bij een bewoner aan de bel getrokken en ben dan onder het bed gekropen, toen mijn collega naast het bed van de bewoner stond en vroeg wat er was greep ik haar bij de benen (je collega moet geen hartpatient zijn ).
deze vind ik dan weer geweldig. Helaas werk ik in het ziekenhuis op een afdeling waar de patienten snel doorstromen, dus is moeilijk in te schatten of de patient er mee kan lachen. Maar als ik er eentje vind die meedoet is mijn collega het haasje hahahah 8)
Komt me ineens iets te boven wat ik bij elke nieuwe medewerker doe whaha (zit al met een big smile achter de computer) Ik heb zo'n pen waardoor je een stroomschokje krijgt als je het knopje bovenop indrukt. Nu hadden we een nieuwe collega die debiteurenbeheer doet daar zit je het meeste van de dag te bellen.... ze ging ff roken en ik al haar pennen weggelegd en alleen deze stroompen neegelegd. Ze komt terug en haar telefoon gaat ze neemt op pakt te pen om op te schrijven wie ze aan de lijn heeft ze schikt zooowwww erg dat ze de pen door het kantoor slingert en onwijs zat te schelden... die klant zal wel gedacht hebben wat is dit.... en zo heb ik alle nieuwe mensen ermee gepakt vooral leuk bij stagaires..... maar jah eens krijg je het terug dat gebeurde vorrige maand..... Ik ging naar de WC ik kom terug hebben ze me telefoon vastgeplakt en een punaise op me stoel gelegd de honden hihi maar kon er wel om lachen met een gat in me kont!
Jammer anders googlen.... evil girls zijn we.... maar altijd leuk het doet echt een beetje pijn hoor lol
Bij ons oude adres zat vroeger een buurtsuper op het hoekje, hij kende alle mensen van de voor en achternaam etc. Mijn neefje (6 jaar) kwam een dagje bij ons spelen en die hebben we naar de winkel gestuurd voor een zakje boorgaatjes..! Je snapt het al, de buurtsuper kwam even verhaal halen met wat we nou bedoelden hahahah!
Geweldig hihi. Ik moet ze onthouden voor op mijn werk. Kan ze alleen in nachtdiensten en binnen in het bureau uithalen denk ik ( politie )
Hihi, super! Zo hebben wij iemand laten bellen naar een tuincentrum, op zoek naar mevrouw C. Feer, Connie. Whaha! Wat bij ons vaak gebeurt, is dat we stoelen van collega's die ff weg zijn anders instellen, zodat ze als ze gaan zitten of ineens gelanceerd worden of naar beneden zakken (moet je natuurlijk wel weten bij wie je dit kunt doen zodat het grappig blijft...), beeldschermen omdraaien dmv 'alt-pijltje links/rechts/boven/onder', stekker van het toetsenbord eruit halen en dan natuurlijk doen alsof je neus bloedt en ze dan adviseert even te bellen naar de ICT-afdeling. Ze hebben mij eens een keer goed te pakken gehad, kwam ik terug van pauze, zat alles, maar dan ook echt alles vastgeplakt met plakband... muismat, muis, telefoon, pen op het bureau.... *zucht* En ook een leuke trouwens, als iemand uit zo'n flesje met zo'n tuitje drinkt, even het tuitje eraf halen, plakband over de flesopening heen plakken, tuitje er weer op draaien. Moet je diegene dan zien lurken aan zijn fles, whaha! Oh, lekker flauw ook he...
Als er dienstauto's zijn, poederkoffiemelk in de blower/ventilatorroosters doen, motor uitzetten, blower op hoogste stand zetten Erg leuk voor degene die dan de motor start