Heb ik mijn ei of toch niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jollie78, Dec 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Kan iemand mij misschien helpen?
    Zoals je in mijn handtekening en banner ziet, heb ik een onregelmatige en vaak lange cyclus. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is. Nu had ik vanmorgen wat steken en krampjes onder in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat is nog een beetje (heel veel) te vroeg.
    Net ben ik naar de wc geweest en had ik bij het afvegen een flinke witte klodder slijm. Kan dit betekenen dat ik vandaag mijn eisprong heb, of heb gehad?

We hebben vrijdag nog gevreeen. Als we dat vandaag nog eens doen, zou er dan een grotere kans bestaan dat het misschien raak is?

We zijn nog niet zo ver dat ik ovutesten gebruik of temperatuur, maar ja, als de natuur nu zo duidelijk laat merken dat het tijd is, dan kunnen we daar natuurlijk gebruik van maken.

Hopelijk weet iemand een beetje hoe het zit...

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meid

het zou kunnen dat het je ei is als je steken voelt is het verstandig om te klusssen en zo ie zo 3 keer in de week

bij mij was het toen wel miiijn ei zag ik op de echo bij de gyn

succes meid

3. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    dat wat je zei heb ik ook altijd 2 dagen voor ei..

4. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Dank voor jullie reacties. We hebben in elk geval vrijdag geklust (3 dagen van te voren) en maandag ik hoop dat dat op het goede moment was. Vandaag en morgen zal het er waarschijnlijk niet van komen. En het is nog niet zo erg dat we er alles voor aan de kant zetten. Dus ben benieuwd, nu maar afwachten....

Hitchke, ik zie dat het voor jou ook spannend wordt...nog een paar daagjes afwachten...

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    ja dit is de meest spannende maand sinds ik gestopt ben... 6 maanden bezig en 3 pendels voor december.... !!!!

6. Jollie78

Jollie78 Actief lid

Jun 26, 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    @Hitcke, heb je goed kunnen klussen? En zo ja, weet je al wanneer je wil gaan testen, of wacht je gewoon lekker af?

Ik denk nu al misschien rond kerst te testen. Ik weet dat het eigenlijk veel te vroeg is, maar dan weet ik tenminste of ik een wijntje kan drinken of niet. Ik vrees nl. dat er met die dagen op mij gelet zal worden.

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    heb denk ik tijdens de eigenlijke eisprong geklust dus daar zal het niet aan gelegen hebben. ik zou eigenlijk voor kerstavond willen weten of het raak is of niet dus denk ik 23ste december dat ik zal testen... is eigenlijk 2 dagen te vroeg maar toch...

Share This Page