dag lady's, Ik heb net een zwangerschapstest gedaan. Dus ik ging in tussentijd naar de douche enso. Toen ik terug kwam stond er niet zwanger of niet zwanger maar een boekje waar een pijl naar wijst. Wat betekent dit?
Is iets van een foutmelding volgens mij, maar dat staat ook in de bijsluiter, dus die maar even doornemen
IK dacht idd ook een foutmelding, maar check het ff in de bijsluiter. Shit zeg, heb je nog andere testen op voorraad?
ja dat is t nou ik heb die bijsluiters doosje enso weggegooid omdat het mn laatste test was van de 3 en ik dacht krijg gewoon zwanger of niet zwanger meer niet. Wat kan ik t beste doen nu?
Misschien kan je een antwoord op de site van cb vinden? Wel vervelend hoor nu weet je nog niet veel of je wel of niet zwanger bent Hoop dat een volgende test goed gaat en mooi roze is
Clearblue digitale zwangerschapstest Aan de rechterzijde staat een link naar een folder, daar vind je je antwoord! Succes!
Volgends mij heb je of de test te kort in de urine gehouden of....het teststaafje er verkeerd in...Wat balen zeg!!
Heb net zelf dit in de bijsluiter gevonden bij het symbool dat jij beschrijft (ja, ik was nu zelf ook nieuwsgierig geworden...) Alleen het symbool van het boekje toch, of ook een symbool van de test zelf ernaast? Dit symbool is op het Digitaal Scherm verschenen. Wat betekent dit? Er is een fout met de houder opgetreden. Als er nog ongebruikte patronen in de verpakking zitten, gebruik de patronen dan niet in combinatie met deze houder. Neem contact op met de Clearblue Informatielijn voor meer informatie. Dus je kunt er ook niks meer mee nu en je hebt dus idd nog geen duidelijkheid.. Balen zeg! Zou wel contact opnemen met Clearblue, want volgens mij heb je gewoon recht op een gratis test.
Die krengen zijn duur genoeg, dus ik zou inderdaad een klacht indienden en wie weet sturen ze je een lading op
ik ben onregelmatig ongesteld, maar mijn gemiddelde is echt 26 dagen van de afgelopen jaar. maar nu zit ik op dag 27, en geen krampen enso. Ik ben heeeeelll moe, heb opgeblazen buik, en heel, heel lichte bloed verlies. Of dit is schijnzwanger of ik weet t echt niet meer. Ben ook duizelig en misselijk.
okey net cb test gehaald en helaas negatief........... maar waar blijft mijn menstruatie dan? dat vraag ik mij dus af.
Meid je bent pas 1 dag "overtijd". Heb een beetje gedulf.. Hopelijk ben je gewoon zwanger Ps/ die klachten hebben mensen ook wel eens voor ze ongi worden..