We waren druk aan het verhuizen. Vriendlief zou ons oude huis leeghalen en ik zou met mijn vader naar ons nieuwe huis rijden met een vol beladen bus (anderhalf uur rijden). Daar aangekomen wil ik de sleutel pakken.. Vergeten! M'n vriend moest dus 1,5 uur rijden om ons de sleutel te brengen. Vond ie niet zo leuk haha En ja, hier ook een keer 's avonds zonder licht gereden. Van centrum Zwolle tot zelfs nog op de snelweg. En ik maar denken, waarom seinen ze toch, is mijn koplamp stuk? Op school even gezellig van de grote stenen trap glijden terwijl de hele school zowat beneden stond ivm pauze. Wat schaamde ik mij zeg. En een van de ergste, ik was vroeger altijd heel heftig ongesteld en ja hoor, doorgelekt in mijn witte broek. Heb me mooi ziekgemeld.
Hier ook een keer mijn portomonnaie op het dak van de auto laten liggen na het tanken. Ik was al een heel eind op weg naar mijn werk toen ik ineens het gevoel kreeg dat ik mijn portomonnaie niet in mijn tas had gedaan. Gauw terug gereden naar tankstation; geen portomonnaie. Zelfde route gaan rijden als eerst en daar lag ie op een doorgaande weg waar je 100 mag! Was gelukkig om 5.45 's ochtends, dus er reed niet veel verkeer. Gauw uitgestapt en veilig mijn portomonnaie kunnen redden, al was ie wel kapot....pasjes ed waren nog heel gelukkig en ik was allang blij dat ik hem niet kwijt was!
Zo sta ik wel eens mijn haar te wassen met douche gel. Dan heb ik het pas in de gaten dat er korreltjes inzitten terwijl ik aan het smeren ben
De omgevallen tas en op je giechel gaan in een discotheek komen me bekend voor! Omgevallen tas was in de winkel, met een enorme rij achter me. Ik zie de tampons nog zo rollen... Die discotheek was eens op vakantie. Eerste avond, helemaal uitgelaten en met de hele club naar de kroeg. Al snel zetten we de polonaise in en liepen we de hele kroeg door. Even later zie ik het voorste gedeelte van de polonaise allemaal vallen, het leken wel Domino stenen, stuk voor stuk vielen ze op de grond. We hadden allemaal gedronken en ik dacht gelijk: jemig, die kunnen ook niet tegen drank, wat een sissy's! En terwijl ik dat dacht, struikelde ik zelf ook en zo lag de hele rij bulderend van het lachen op de grond... Hadden we met z'n allen een opstapje over het hoofd gezien
Aantal jaren geleden, reed ik in the middel of nowhere, en hond in de open kofferbak. Ik kwam bij een weiland aan en zag daar een piepklein shetlandveulentje. Die moest ik natuurlijk even aaien. Ik liet autosleutels gewoon maar in het contact... gewoon even snel veulentje aaien. Ik stap uit, sla de deur dicht. De hond springt van enthousiasme (ik wil mee, ik wil mee) uit de kofferbak op de achterbank en vervolgens op de pasagiersstoel. Met zijn pootje staat hij op het knopje van de centrale vergrendeling en heeft hij zichzelf opgesloten en mij ... BUITENGESLOTEN!!!!! En natuurlijk had ik mijn tas met mobiele enzo in de auto. Heel vervelend maar ik moest toen een kwartier lopen, hond en auto achterlaten om hulp te halen. Nog een half uur later was ANWB er. Die heeft toen mijn auto open gemaakt.
Net een half uur geleden nog. Ik zat op toilet en juffrouw had het traphekje open gezet (dom, was m vergeten dicht te doen), en als die helemaal open staat kan de wc deur niet meer open, zit je dan opgesloten Gelukkig was mn ex net even langs geweest anders had ik er mooi gezeten...en wie weet hoelang voor ik bevrijd zou worden.
Mn vriend zou vanochtend zn lenzen indoen. Gooi ie het bakje vloeistof leeg in de wasbak, MET lenzen er nog in en een lopende kraan. Bye bye lenzen
nu al uren lopen te zoeken naar je sleutels en er net achter komen dat ze in de luiertas zitten die overigens bij mijn moeder staat !!!!
midden in de zomer vorig jaar, leuk jurkje aan, haartjes op en top net als de make-up, eindelijk weer pumps aan maar dan wel die nieuwe, auch ik had pijn maar ach ik ehb ze tenminste nog aan dacht ik vervolgens blijft de hak van mijn rechterpump hangen in de kiezeltjes midden in de stad! en daar ging ik! gelukkig niet op me gezichtje maar me pump stond nog een meter terug terwijl ik doorliep op 1 pump dacht echt dat gebeurt mij nooit want lig altijd in een deuk als het iemand overkomt
Mijn man wilde een keer haarlak in zijn haar doen, bleek hij scheerschuim te hebben gepakt. Ik heb nog nooit zo hard gelachen!! En onze zoon maar blijven roepen Papaaa Scheeerreeeee Zelf mensen uitlachen dat hun telefoon mee is geweest in de wasmachine... Ik heb hem nu in 1 week tijd 2 keer mee laten draaien... Nu is die dus echt kapot!!
spreek ik over heel veel jaren terug. Ik ging altijd met de bus naar mn werk, totdat ik een keer met de auto ging en keurig over de busbaan reed, want die was ik zo gewend. Kreeg ik op een gegeven moment een politie auto achter me met stop politie. Afijn dit nog een paar straten lang totdat ik parkeerde bij mn werk. Stappen die agenten uit met de vraag of ik het niet doorhad dat ze achter me reden. Ik, jawel, maar dat kan niet voor mij zijn. Dus wel omdat ik over de busbaan gereden had. Ik het hun uitgelegd dat ik altijd met de bus ging. Ik heb geen boete gehad, want ze hebben er heel erg om moeten lachen. Blond he. Enneh manlief heeft een paar weken terug oliegel in het haar van mijn zoontje gesmeerd ipv haargel. Mn zoontje heeft toen de hele dag met een vette kop rond gelopen op het kdv. Ik zag het pas bij het ophalen. We hebben er allemaal heel hard om moeten lachen.
Hier ook! Alleen ik viel recht in zn armen, want hij zag me aankomen. Waar mijn vriend op antwoordde:"Dank je voor t vangen, als je t niet erg vind neem ik dr weer mee" Wat schaamde ik me toen zeg.
Met oud en nieuw op bezoek zijn bij schoonzus en zwager. Ik naar t toilet, klaar, krijg ik de deur gewoon niet meer van t slot af. Muziek stond behoorlijk hard, dus naar 5 minuten schreeuwen heb ik t opgegeven. Toen was t wachten op de eerste de beste die ook moest plassen. Dat was 20 minuten later. Mooiste was dat het de week daarvoor bij mn schoonzus zelf ook was gebeurd, alleen die kreeg m nog zelf open. Wij moesten daar echt om lachen toen, ik dacht nog:"Zal mij niet snel gebeuren......." Zit je dan n week later....
Op de dag van ons trouwen....zelf geen tas bij, sleutel aan mn ma gegeven. Hun reden eerst naar t stadhuis, wij later erachteraan. Mn ma zegt nog, heb je alles!? Ja hooooor... Trek de deur in t slot KUT!!! De ringen liggen nog binnen!!!! mn buurvrouw had de sleutel, die was niet thuis, haar dochter wel maar wist niet waar de sleutel was. Dus die snel dr moeder gebeld en gelukkig hebben we t op tijd gered.
Midden in de nacht mijn lichten van de auto niet aanzetten bij een kroeg. Ik vind het zooooo dom als mensen dat niet door hebben en toen deed ik het gewoon zelf. Inmiddels vind ik mensen die dat doen helemaal niet meer zo dom. haha
Mn vriendin vroeger toen ze een jaar of 12 was. Komt aan op wedstrijd, doet trailer open....oeps pony vergeten
Er staan wel weer leuke tussen... Een paar die ik me kan herinneren; Boodschappen doen terwijl m'n andere huisgenoten niet thuis waren (lees; allebei bij hun ouders). En eenmaal weer thuis aangekomen realiseren dat mijn huissleutels binnenliggen. Gelukkig was het zomer en stond de deur van het balkon nog open. Uiteindelijk heeft een mede-student van een paar verderop de dappere poging gewaagd om zich via het dak op ons balkon te laten zakken (we woonden op de bovenste verdieping). Man, zou niet weten wat ik had moeten doen als 'ie dat niet had gewild/gedurfd... Paar maanden geleden nog (ik gooi het op m'n zwangerschap....). We zouden het weekend weg en ik had manlief beloofd die ochtend nog wat boodschappen te halen terwijl hij nog een paar uurtjes zou werken. Ik met zoonlief in de auto naar de winkel. Boodschappen gedaan, zijn denk ik een half uurtje ofzo weggeweest. Komen we weer bij ons huis aanrijden, staat de voordeur wagenwijd open. Mmm... niet alleen vergeten op slot te doen maar had 'em dus niet eens dicht gedaan! En hier stond manlief zaterdagochtend tandpasta in z'n haar te smeren. Had een nieuwe verpakking gekocht en blijkbaar vond hij dat genoeg op een geltube lijken....