Ik dacht dat het mij nooit zou gebeuren dat ik de kinderen zou vergeten vast te zetten in de auto. Maar helaas gisteren is het toch gebeurt. vergeet ik Bas gewoon vast te maken in de autostoel Ik zet hem in de autostoel en zijn tutje valt op de grond. Ik pakken, manlief vraagt nog iets en ik doe zo de deur dicht. Komen we thuis wil ik hem uit de riemen halen....... huh die zijn al los OEPS Dat gebeurt mij nu dus echt noooit meer. Ik moet er niet aan denken wat er onderweg had kunnen gebeuren.
Ik zeg tegen schoonma: Regen spuugt niet, heeft ze nog niet gedaan. EN ja hoor, even later spuugt ze daar alles onder ... Dat zeg ik dus ook niet meer
Wat een grappige dingen komen er voorbij Ik wilde gister de zelfgemaakte marsepein taart naar mijn ouders brengen om daar in de diepvries te zetten, ik zet dat ding op het dak, kleine in de auto en ik stap in, gelukkig ging mijn vriend ook mee en wees naar het dak en was ik dus nog niet aan het rijden pffff maar als ik alleen was dan was de taart plat geweest!
Dat had ik een paar jaar geleden. Ik zag Paris Hilton op t.v. een aluminiumbakje met bestek en al de magnetron in doen 'flits, knal! Haha, ik lachen, zeg nog tegen mijn man 'wat is het ook een domme doos hè? Nog geen twee weken later laat ik per ongeluk een vork op het bord liggen wat ik in de magnetron doe. Flits, knal en dat was toen het einde van onze magnetron . Mijn man moest wel lachen om zijn eigen 'Paris Hilton' .
mooie verhalen allemaal zeg Ik heb eens mijn telefoon in de wc pot laten vallen.. Zat in de zak van mijn (strakke) broek.. Toen ik mijn broek ophees na het plassen (ja ook nog eens uitgerekend NA het plassen) terwijl ik me al had omgedraaid om door te trekken, floepte die er zo uit en viel rechtstreeks de pot in..
Heel erg off-topic: Ik dacht wat een rare uitdrukking: Regen spuugt niet. Tot ik je onderschrift zag, typefoutje. Heel nutteloos om te melden misschien, maar ik dacht al, daar heb ik nooit van gehoord?!
Niet dat ik het ooit uitgesproken heb, maar het is iets waarvan je enorm hoopt dat het jou niet zal overkomen... Ik was na mijn bevallingsverlof weer een paar weken aan het werk en ik kon de borstvoeding goed op gang houden met kolven. Vrij gauw nadat de bv gestabiliseerd was ben ik gestopt met zoogkompressen dragen, aangezien die redelijk goed te zien waren met mijn voedingsshirtjes. Op een dag zat ik op het werk een lang document op de computer te lezen. Ik leunde met mijn kin op mijn hand, mijn onderarm tegen mijn borst aan. En ineens denk ik: wat voel ik toch voor nattigs op mijn arm? Zat er een flinke melkvlek op mijn shirt, doorgelekt... Een vlek van zeker vijf centimeter op een lichtgroen shirtje. Vlak ervoor had ik nog zitten praten met een collega van een andere afdeling. Ik hoop zo dat het lekken pas daarna is begonnen... Ik ben maar gauw met een paar documenten voor mijn lichaam naar de kapstok gelopen, geroepen dat ik mijn lunch was vergeten en dat ik die thuis even zou gaan ophalen. Om vervolgens in een totaal ander shirtje weer op het werk te verschijnen
Hahah ik moet altijd zo lachen om vrouwen die sleutels bv in de koelkast doen als ze zwanger zijn.. Zeg ook tegen mijn man dat is me nou nog niet overkomen.. Verleden week was ik zo moe en verstrooid na het boodschappen dat ik de scanner ( van consumerscan) niet in zijn eigen holder heb gedaan maar in die van de huistelefoon . Dus manlief stond raar te kijken toen de telefoon overging en hij wilde opnemen
VLAM IN DE PAN! Dacht dat het me nooit zou gebeuren.. tot 10 minuten geleden.. Gelukkig is alles goed afgelopen, enige schade die we hebben is het verbrande vlees maar ben toch even goed geschrokken!
Een jaar geleden ongeveer... Fabiënne in de maxicosi en voor in de auto (ik kan m'n airbags uitzetten), kom ik aan bij de winkel, wil de maxicosi uit de gordels halen, blijktie al los te zijn! Ben ik 'm gewoon helemaal vergeten vast te zetten!! Heel erg! Ik wil niet weten wat er kon gebeuren. Dat was eens en nooit meer!! Ik heb nu nog steeds dat ik af en toe (bij een stoplicht bv) check of Fabiënne wel vast zit.
Zwanger worden voordat ik mijn studie had af gemaakt... Stoppen met mijn opleiding... Werkloos raken... In de schuldsanering terecht komen..
Dat ik heel dik zou worden. En grrr.... nu ben ik het al een paar jaar. Lastig om die vicieuze circel te doorbreken en heel veel kilo's te gaan verliezen.
Problemen in mijn relatie. Toen we elkaar 3 jaar geleden leerden kennen, dacht ik echt dat dit nooit kapot zou gaan. Nu zijn we een hele tijd verder, een gezonde zoon en een tweede kindje op komst, maar helaas een hoop problemen binnen onze relatie. Nee, ik dacht echt dat gebeurt mij NOOIT !
zoiets heb ik dus ook een keer gehad, ik voel mij nog schuldig. Ik kom aan bij de winkel en blijkt de maxi cosi dus los in de auto te staan, echt vreselijk.
Is mij ook een keer gebeurt.. Ik kwam terug van babyzwemmen met Martijn en wilde de gordel los maken van de maxi cosi en dat was dus niet meer nodig.. Pfff ik schrok me kapot!
ja echt he, ik heb er echt een tik van gekregen, ik check zeker 2 keer of ze vastzit. Toen ik het hier zag staan, kreeg ik het weer warm.
mn zoontje is vorige zomer in de vijver gevallen,alleen zijn benen staken er nog uit. ik had zowat een hartaanval. dezelfde dag de vissen bij vrienden "gedumpd" en de vijver dicht gegooid. dat zal mij nu niet meer gebeuren i.i.g
Ik zie er een paar voorbij komen waarvan ik denk IDD dat dacht ik ook, en ik heb er nog een paar: *dik worden en helemaal uitgerekt zijn...Voordat ik zwanger werd riep ik alleen maar tegen vriendlief ohhneee zo word ik niet hoor! Ik denk er wel om dat ik niet te veel groei (ahum 50 kg gegroeid!) *maxicosi ook 1 x los gehad in de auto.Poeh wat voel jeje dan raar als je er achter komt *mijn kleine meisje verbrande haar handje aan een hete pit van het gastel.Zo ik had noooit verwacht dat mij zoiets zou overkomen!