Je denkt wel eens dat zal mij nooit gebeuren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bodylotion in me haar ipv zo soort spul voor dooie punten. Heel je haar vet , gatverdamme.

En ken je het, dat je 1 lusje aan je kleding hebt. 1 lusje van 1 cm doorsnee. En PRECIES met dat lusje blijf je aan je deurklink hangen, PRECIES met dat lusje.

Dan denk ik altijd; hoe is het MOOOOGELIJK

2. 1234

1234 Niet meer actief

Haha.... en dan is dat 1 cm lusje ineens 25 cm geworden (bij wijze van...) Heel herkenbaar, dat overkomt mij ook vaak.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    of je kleding is 1 grote lus

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk wel kleine dingetjes als je sleutels in het contact laten zitten en de auto deuren op slot doen met het knopje ( twee keer haha )

maar had nooit gedacht dat ik mijn kindje na 12 weken zwangerschap nog zou kunnen verliezen ( terwijl je het helaas vaak genoeg om je heen hoort )

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    nooit gedacht heel dichtbij bij een verdwijning te zijn... nu is mijn beste vriendin sinds bijna 4 maand verdwenen...

Ook nooit gedacht dat ik zoiets zou meemaken: Zoonlief (toen 9) had zonder te vragen een mes uit de werkkist van mn man genomen en was daarmee takken aan het snijden, hij wou een kamp bouwen, glijd uit en snijd mijn dochter een 7cm lange snee in haar wang... litteken dat voor altijd zal blijven... en een getraumatiseerd zoontje...

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    1x wilde ik gaan pinnen en had de auto even laten staan. Ik loop werg en zie onze auto weg rolllen. Ik denk ook nog, he dat is toch mijn auto voordat het echt door drong.

1x zijn we een hele dag weg geweest komen we thuis loopt onze meid gewoon naar binnen zonder dat ze de sleutel had. De deur had dus de hele dag open gestaan en de krantjes waren netjes op de mat gelegd. Gelukkig hebben we een hoek huis en zie je de voordeur niet vanaf de straat.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Met ongekamde haren naar buiten gaan, gebeurd me normaal nooooooooooooooooit! vandaag dus wel en uitgerekend vandaag belde mn man me nog op of ik zn werkschoenen kon brengen ook want die was hij vergeten, pfff ik gaf de wind maar de schuld van mn haren hahaha.

8. tulip

tulip Niet meer actief

o ja hoor, dat gebeurt mij ook regelmatig. Ik snap ook niet hoe ik dat dan precies voor elkaar krijg.

9. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    mijn man en ik gingen ooit naar een trouwfeestje... deur achter ons dicht getrokken en geen van beiden de sleutel bij ons gestoken.... en ik geen telefoon.... gelukkig had mijn man die weer wel bij maar ja... toen kwamen we dus 2 uur te laat aan want de slotenbreker/maker had niet eerder tijd!

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

en wat dacht je van poepen tijdens de bevalling:)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denken dat je de motor hebt afgezet, je voeten van je pedalen halen en er dan dus achter komen dat je motor nu pas uit is.....grrrr

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    O ja dat heb ik ook eens gehad. ik hoorde de motor niet omdat de muziek zo hard stond. ik kreeg echt bijna een rolberoerte toen die auto vooruit schoot :)

13. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Was nog student en zit met beste vriendin in de trein. Zeg ik op een gegeven moment: weet je wat leuk zou zijn, als je ineens 50 euro in het pinautomaat vindt. Nou zegt mijn vriendin, dat zou wel erg dom zijn om dat niet mee te nemen.

We komen aan het het station, vriendin pint, wij natuurlijk druk in gesprek en moesten de bus halen. Je raadt het al: loopt ze weg en laat ze de 50 euro in het automaat zitten...Gelukkig zag ik het, heb het stiekem gepakt en pas in de bus het geld terug gegeven, hoe dom?! :D

14. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Ik ben m´n hoepel vergeten die onder m´n trouwjurk moest....de hoepel lag in een tas op de slaapkamer en ik zat in Griekenland...
    Het is gelukkig goed gekomen, heb een nieuwe gekocht in een Grieks boetiekje, maar het zweet brak me uit en heb heel hysterisch staan huilen, haha!

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Gebeurd hier zo ongeveer elke dag.. en ik word alweer geirriteerd als ik eraan denk!

Deel Deze Pagina