Lief! Dankjewel! Mijn man is eigenlijk elektricien maar werkt dus al 14 jaar in de keukenbranche voor restaurants ed. Hij is heel handig maar heeft helaas alleen lts. Hij moet zijn mogelijkheden maar eens gaan bekijken maar het geeft mij gewoon heel veel stress. Ik ben nogal een controlfreak en hou niet van veranderingen.
Ja precies dit; lijkt of ik altijd iets 'groots' in het vooruitzicht moet hebben. En nu de kinderen wat groter zijn; Wat is het volgende project? Al ben ik ook tevreden hoor...
Leuk topic! Echt grote dromen of doelen heb ik niet. Ik hoop voor mijn man dat hij snel zijn eigen bedrijf kan gaan opstarten en eindelijk weet wat hij graag wilt, en dit een succes wordt. Voor mezelf, ik wil heel graag nog een derde kindje en verhuizen naar ons droomhuis. Misschien cliché, maar ik wordt gelukkig wanneer mijn man en kinderen gelukkig zijn.
Mijn droom toen ik een tiener was: lieve vriend, 2 kindjes en een hondje. Die lieve vriend en de 2 kindjes heb ik ondertussen. Ondertussen ongepland zwanger van nr 3, dus dat hondje ga ik voorlopig maar achterwege laten
Mijn doel vanaf mijn 22e was in het buitenland wonen. Geen idee waarom, behalve dat ik graag heuvels of bergen om me heen wilde hebben in plaats van overal platteland, en ik vond de Randstad te dicht bevolkt. Op mijn 24e heb ik dat doel bereikt, en na 14 jaar Londen wonen we nu sinds 6 jaar in Frankrijk, inmiddels een zoon rijker. Ik wil niet zeggen dat het wonen in het buitenland zaligmakend is (ook in het buitenland gaat het leven door met rekeningen/alledaagse zorgen en van alles moeten, moeten, moeten), maar ik ben best tevreden met ons leven. Mijn wens is dat alles zoals nu blijft gaan.
Dan wil ik je vanaf hier toch alvast een hart onder de riem steken, want je bent een prachtige vrouw (ok je hoofd hebben we nog nooit gezien ) en je hebt 4 dochters voor wie jij de hele wereld en dus enorm de moeite waard bent!