Je eerste zwangerschap.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beheer, 4 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Ik wist het zo'n beetje een week voor mijn nod door enorm pijnlijke en groeiende borsten. Ik was ook net twee maanden met de pil gestopt en we waren een maand getrouwd toen. Dus mijn omgeving was wel een beetje verrast. Maar die pijnlijke borsten is het enige verschijnsel geweest, ik ben zelden misselijk geweest en anderen zagen pas rond week 20 aan mijn buik dat ik zwanger ben. Maar het is nu wel heel duidelijk!
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik ben nu zwanger van de eerste! ik heb vrijwel meteen getest toen ik niet ongi werd, maar dat is wel moeilijk want ik was onregelmatig. Ik heb PCO dus het heeft wat voeten in aarde gehad allemaal.
    Ik heb last van mijn borsten, ze zijn erg gevoelig en mega warm voelen ze aan. Ik ben bij vlagen misselijk en mijn ontbijt gaat er moeilijk in. Ik heb de rest van de dag wel erge trek, en als ik dan ga eten sla ik helemaal dicht. Alleen het avond eten gaat er wel redelijk in.
    Ik pas geen normale broek meer, alleen met elastiek enzo. Ik heb al een positie broek gekocht want die zit tenminste lekker!
    Als jullie het leuk vinden kan je kijken op mijn site waar ik een soort dagboekje bij houd.

    Groetjes
    8)
     

Deel Deze Pagina