beetje hulp?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jolien, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    na mijn miskraam begin dit jaar kom ik weer gezellig hier babbelen! ;)

Weet nog niet precis wanneer ik ongesteld zou "moeten"worden en misschien kunnen jullie me helpen! :)

Eind december begon ik met vloeien en 25 januarie was de laatste dag!(tja lang he)Volgens mij ben ik 17 januarie het vruchtzakje verloren(toen was er het meeste stolsels enzo)maar vanaf wanneer moet ik nu gaan rekenen met mijn cycles?Lijkt me niet dat ik eind december aan moet houden,en de laatste dag(25 januarie) lijkt me ook niet ok!welke dag zouden jullie ongeveer aan houden?toch bv de 18e januarie ofzo?

liefs

2. Niet meer actief

hoi jolien;
    ik heb vorig jaar mijn misskraam gehad.
    ik ging vloeien op 26 jan. ik heb er heel veel last va gehad en ook heel veel bloed verloren.
    ik weet dus ook niet hoe dat zit. ik heb een beetje het zelfde als jou.
    ik zou het ook wel willen weten.

groetjes missie

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ook ik heb de vraag gesteld hier op het forum aan de verloskundige..Ik verloor op 4 jan. een beetje bloed, op 8 jan. was er een klein vruchtzakje te zien (echo) en op de 9de begon ik heel erg te vloeien.
    Zij vertelde mij dat ik 9 januari aan moest houden..

Ook vertelde zij dat je hle cyclus overhoop kan zijn.

Liefs Marijn

4. Niet meer actief

mij is verteld dat de eerste dag van de bloeding bij een MK te beschouwen is als de eerste dag menstruatie.

in mijn geval klopte dat ook wel een beetje..heb normaal een cyclus van 28 dagen en de eerste cyclus na de MK in december duurde 31 dagen..

zit inmiddels in ronde 2 en ook nu gaat mijn cyclus ongeveer 31 dagen duren gezien het feit dat mijn eisprong volgens FF later was...daar 14 dagen dagen bij opgeteld kom ik uit op 31 dagen.

Aoife

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Beetje ene domme opmerking van iemand die nog nooit een mk heeft mee gemaakt, maar is het niet verstandiger om eerst weer een maand " af te wachten" voor je weer gaat tellen enzo?
    Maar ik heb dit alles nog nooit mee gemaakt dus misschien heb ik geen recht van mee denken hoor.

6. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    Hoi,

Ik ben op oudjaar een beetje gaan verliezen, en 2 januari zette hij door. 3 Januari heb ik het vruchtzakje verloren. je zag echt een vliesje. Ik heb gewoon de ovulatie testers gebruikt die ik over had van de eerste keer. Het was bij mij gelijk weer raak. So far so good. Ik heb 2 januari aangehouden. Veel succes.

cindy

7. Niet meer actief

hoi cindy68:
    hoe lang duurde dat je weer zwanger was.

groetjes missie

8. cindy68

cindy68 Actief lid

23 okt 2006
    101
    0
    0
    hoi

Gelijk de maand erna weer raak. Kijk hieronder maar bij mijn nod.

cindy

9. Niet meer actief

mooi cindy.
    ik hoop ook dat ik gouw zwanger woor.
    lekker genieten.

groetjes missie

10. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Ook MK gehad op 12 jan 2007. Ben nu 3,5 week verder en had gisteren een heel klein beetje roze slijm. Zal wel een voorbode zijn van ongesteldheid, maar je gaat toch stiekum denken aan innestelingsbloeding.
    Zou wel fantastisch zijn als het in de 1e ronde meteen weer raak was. Van het weekend maar testen als er nog niets gebeurd is. Hoewel de test natuurlijk ook weer positief kan aangeven nog van de miskraam. We wachten het maar af.

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    @Stella
    Heb ook MK gehad rond dezelfde tijd en bij mij is dmv bloedonderzoek vastgesteld dat er geen HCG meer in bloed zat. Dit was een week na MK

Weet niet hoelang je al was, maar volgens mij moet je gewoon kunnen testen hoor! Ga zelf op valentijnsdag testen als ik niet ongi ben geworden. Zou wel fantastisch kado zijn!

@Jolien
    Fijn dat je er weer bent!

12. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Ok dat is een goede uitleg!op de echo van de 18e was er geen vruchtzak meer te zien dus ik geloof dat ik die datum maar ongeveer aan hou!Hoop dat me menstruatie snel komt zodat we weer verder kunnen!

liefs

13. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dat zal bij mij niet opgaan denk ik omdat ik al een maand gevloeid heb!Begon eind december. :(

liefs

14. stella1

stella1 Lid

9 dec 2006
    72
    0
    0
    rotterdam
    Was al 9,5 week zwanger toen MK spontaan begon. Heb vanmiddag toch maar alvast een test gedaan-> negatief. Weet ik in ieder geval als ik van het weekend ga testen dat de test niet meer positief kan zijn van miskraam.
    Had gisteren wat roze slijm, maar ongi is nog niet doorgebroken, wie weet!

Deel Deze Pagina