Je ei voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joosie, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik lees regelmatig hier op de site, dat en meiden zijn die hun ei voelen..
    nou ben ik erg benieuwd wat jullie daarmee bedoelen, en wat je dan voelt..
    ik kan me dr namelijk niks bij voorstellen

Bedankt

2. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    ik heb het een paar keer mogen ervaren, krampje in je buik, soms steken een nare prikpijn bij mij, maar geloof dat het bij ieder verschiilend is, vaak heb je net voor je ei ook een slijmpropje waar he tussen je vingers draden kan trekken, het is kleverig en lijkt op het eiwit van een rauw ei!

daar is het eventueel ook aan te herkennen, en anders hebben we nog de wondere wereld van de ovualtietesten.

Sommige dames voelen helemaal niets, bij mij per maand verschiilend de ene keer voel ik het wel de andere keer niet, maar het kan zijn dat je helemaal niets voelt.

groetjes mau

3. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Als je de zoekfunctie gebruikt kun je antwoord op je vraag vinden.

Bij mij heb ik hele heftige pijn (steken) aan mij eierstok. Meestal de rechter. Ook kan ik van de pijn bijna niet meer lopen. De pijn duurt 1 volle dag, dat is de dag van de eisprong. Enkele dagen daarvoor heb ik ook steken bij mijn eierstok, maar dan minder heftig. Dan weet ik dat mijn ei eraan zit te komen.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik denk dat wij allemaal "denken" ons ei te voelen. Het voelt idd als kramp/steek idee. De ene ervaart dit in de buik, de ander in de lies...tis heel verschillend. Maar als je ongeveer weet wanneer je ei komt en je krijgt die dag een gemene kramp of steek, kan je er op zich wel vanuit gaan dat dat je ei was. Overigens niet iedereen voelt het.

5. Danna

Danna Lid

24 nov 2008
    74
    0
    0
    Mijn zusje voelde het echt altijd toen ze nog neit aan de pil was dan was ze mooi 1dag er ziek van...
    Ik heb nog nooit iets gevoeld

6. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    ik heb meestal 2 weken voor ik ongesteld moet worden een kramp onderin mijn buik die ongeveer een half uur aanhoudt...ik denk altijd dat dat mijn eisprong is.

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik voel er helemaal niks van.

8. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Ik heb het idee dat ik het nu gisteren voor de tweede keer heb gevoeld... was namelijk niet te missen! Positieve ovutest en een avond onwijze pijn aan de rechterkant van mijn buik (vorige maand links). Er zijn voor mij veel plussen wat betreft stoppen met de pil, maar deze pijn was gisteren zo heftig dat ik serieus even twijfelde of ik dit allemaal wel wilde... Kon ook niet meer lopen van de pijn. Gelukkig is het nu weer weg! Wees dus niet getreurd als je het niet voelt... alles voelen is ook niet geweldig! De ovutest was bij mi overduideljk en ik had het niet erg gevonden als dat het enige zou zijn waar ik mijn eisprong aan zou kunnen merken!

Deel Deze Pagina