Je eigen mening geven: hou het bij jezelf!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ingeltje, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hmm sorry hoor Ingeltje, maar wat jij nu doet is gewoon iemand uitdagen. Of je daar zo trots op moet zijn.. ;)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

en dit was dus duidelijk precies je bedoeling, inderdaad iemand uitdagen en dan zeggen: "zie je wel? "

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo bedoelde ze het denk ik niet Ingeltje. Je droeg een discussie onderwerp aan en opeens gaat het over hoe goed en leuk de september mama's wel niet zien. Dat was natuurlijk niet echt on-topic. Zo las ik haar opmerking.

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ben het volledig met je eens!

Kijk, ik kom hier voornamelijk om iets te leren en ervaringen te delen. Zoals ik als schreef bij de topic zij / zei..... Tjee, ik vind persoonlijk dat deze topic uit de hand begint te lopen, gewoon om het fijt dat er niet goed gelezen / geluisterd wordt naar elkaar! Lees een een topic iets luchtiger en probeer toch iemand te begrijpen ookal staat je het onderwerp of de manier van schrijven je niet aan! Ik zelf lees wel eens vaker ( als ik een reactie niet direct kan plaatsen ) het berichtje nog eens, vind ik het dan nog niets dan sla ik mijn reactie over en laat die persoon in zijn waarde.

Bedenk dat dit allemaal geschreven teksten zijn... je kan iemands emotie niet echt uit een tekst halen, soms drukken mensen zich anders uit dan eigenlijk wel hun bedoeling was, NOU EN :) Maar om hierover dan een topic te starten.... Euh ik dacht dat deze sité voornamelijk ging over zwanger zijn / worden.... leuke en minder leuke dingen met elkaar delen, hopen een beetje steun en begrip te krijgen, we zijn toch allemaal vrouwen met een het zelfde doel!

Maar goed, ik kan wel begrijpen dat deze topic gemaakt is, dit vrouwtje zit ook met een struikelblokje waar ze haar hart over wil luchten, NOU EN.... staat het je niet aan dan ga weg, maar om haar nou uit te lopen dagen vind ik erg ver gaan! Je mag je mening uiten, maar wel respectvol a.u.b.!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    nee, ik probeer alleen maar aan te tonen hoe mensen dus reageren op elkaar, gelijk weer zo negatief

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat snap ik natuurlijk wel, maar moet het dan weer op zo'n manier? Klinkt gelijk weer zo negatief! Als je vindt dat het off-topic gaat (wat natuurlijk ook zo was in dit geval) dan kan je dat ook anders aangeven. Hetzij met een lolletje, hetzij door een gewone opmerking als: "we gaan wel erg offtopic nu!"

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jij kent mij duidelijk dus niet... helaas was mijn bedoeling eerzaam en werk ik gewoon graag mee aan een gezellig en respectvol forum, waarin een lolletje op zijn tijd ook best moet kunnen. Maar nee, iemand uitdagen en zeggen 'zie je wel' dat is dan weer niet mijn stijl...

8. mymiracle

toch in mijn ogen precies wat je deed, zo zie je maar hoe anders een stukje tekst kan overkomen zonder de emoties van een gezicht erbij.

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    @Ingeltje, ik snap jou maar ik snap bosi333 haar reactie ook wel hoor. Het ging idd opeens over hoe leuk de september mama's wel niet zijn, totaal off-topic dus.
    Ik geef eerlijk toe dat mijn eerste gedachte was: nou dan blijf je toch lekker daar beppen?
    Vond jouw manier van posten dus ook een beetje negatief overkomen. Allen ik dácht het, anderen zeggen het ;)

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    koekje d´r bij? :D

11. mymiracle

ik had mezelf al voorzien van een stukje heerlijke chocolade :D :D

12. ik vind dat we nu ook weer off-topic gaan :D

xxxxxxxxxxxxxxx

13. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Oeh chocola!

Dames, pas nou op, we gaan weer offtopic!
    :eek:

Ik vind... dat iedereen best een beetje respectvol en misschien zelfs tactisch met elkaar om kan gaan.
    :D

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jullie hebben gelijk, mijn reactie was ook niet erg aardig. Beetje flauw inderdaad, maar voelde mij aangevallen.
    Ik merk dat mijn topic toch voor veel mensen niet duidelijk is. Ik bedoelde het echt positief maar merk wel dat het door veel mensen negatief wordt opgepakt/begrepen.
    Ik denk dat ik me niet altijd bewust ben van de impact van geschreven taal! Doe daar dus zelf ook aan mee ;)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahahahaha hmmm raad eens waar ik nu zin heb... grrrr

16. mymiracle

sorry :oops: hahaha :)

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    :D wilde gewoon even het ijs breken :D

Dat doe ik meestal met een slome opmerking.

Ik dacht " zeg eens iets stoms " ;)

18. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hé heerlijk zo'n discussie....

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :rolleyes:

Toelichting:

Ik vind je erg kinderachtig.

Ik laat het trouwens bij dit bericht in dit topic. Als je verder iets te melden hebt nog stuur maar een pb.

Deel Deze Pagina