Je eigen mening geven: hou het bij jezelf!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ingeltje, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    IK snap niet wat er mis is met het verhaal van TS, uitleggen hoe zij iets ervaart, en hoe ze het graag anders zou zien, hoeft toch niet voor iedereen zo te zijn? ;)

Persoonlijk vind ik dat er hier op het forum soms wel eens raar op elkaar gereageerd word.
    Iemand stelt een vraag, na een paar ontopic antwoorden bloeit er een discussie op die offtopic is, en vervolgens is er ruzie en moet er een mod ingrijpen..

Jammer, want het meerdendeel van dit forum zijn gezonde volwassenen, en als die niet eens normaal met elkaar kunnen discussiëren, waar gaan we dan heen?

2. sim

sim Niet meer actief

dit soort topics zijn al zo vaak voorbij gekomen, en juist dit soort topics eindigen in discussies.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Is dit een topic?
    Pff wat een reakties zeg... Blijf dan lekker in je september mama topic en laat de rest lekker met rust.

Ik vind Bosi3333 juist altijd lekker recht voor z'n raap. Dat is tenminste iemand waarvan je weet wat je hebt aan een reaktie!
    Dat heb ik nog 10 keer liever dan een gezellig kussieknuffiekroel berichtje.

Maar goed, zoveel mensen, zoveel meningen...

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    't koste me wat quote's maar daar is je topic dan toch.... de conclusie is in mijn ogen je oordeelt over het gedrag van anderen en maakt je er zelf ook net zo schuldig aan als de rest van de forum gebruikers.
    Hoe ging dat spreekwoord ook al weer van de pot en de ketel en zwart zien :)

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina