wat nu? ik gebruik sensitest... cyclus van 30 dagen.. wel steeds heel licht positief maar dat heb ik al dagen.. is dat normaal? zien jullie de streepjes steeds donkerder worden of wordt deze ineens donker.. ik maak me beetje zorgen dat ik geen ovulaties meer heb sinds mijn miskraam 3,5 mnd geleden..
had ook al bij het andere topic gereageerd, maar ook nog maar even hier ... Hoi Bunchy, Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Als je een cyclus hebt van 30 dagen (daarbinnen valt dus ook je menstruatie aan het begin van de cyclus) zou je ongeveer tussen dag 15 en dag 19 een positieve ovulatietest hebben. Ikzelf heb ook ongeveer een cyclus van 30 dagen en ik heb meestal mijn eisprong rond dag 19, soms wat eerder, maar ook wel eens op dag 21 (en dan dus de positieve ovulatietest 1 a 2 dagen eerder. Als ik jouw verhaal goed lees zeg jij dat er na je menstruatie nog 30 dagen zitten voor de volgende menstruatie zich aandient. Dat zou betekenen dat je een cyclus hebt van ong. 35 dagen en dan zou je je eisprong gemiddeld hebben rond dag 21. Gewoon nog even doortesten dus! Hij komt heus wel. Succes!
hoi, nee cyclus van in totaal 30 dagen.. ik dacht dat er altijd standaard 14 dg zit tussen ovulatie en menstruatie. ik zit nu op dag 16. ovulatietest is al dagen heel licht positief, maar geen verschil onderling. is dit normaal? zie je hem normaliter donkerder worden?
owwww mag ik oookkkk ??!! ik zit op dag 19 en ik baaal erg echt enorm van. heb cyclus van 30-31 dagen. en normaal ovu op 17-19. maar nu op dag 19 en geen teken van ovulatie. zit een beetje met de pakken neer. Ik ben kurk droog en heb nergens last van. BAH en mijn temp kaartje ziet er ook niet positief uit. Hoe veel pogingen zit jij nu ? ik in ronde 3 (pas). x Pina
Vorige maand had ik ook een 30 dagen cyclus en op dag 18 een positieve test. Heb op dag 20 mijn ei gehad en dus een LF van 10 dagen. Dus het kan zeker nog, of misschien is deze keer je cyclus wat langer. Ik zag met sensitest iig duidelijk verschil wanneer wel/niet (deze maand beter dan vorige maand, toen heb ik geen KNAL test gehad)
Ik heb ook altijd knal testen gehad vorige maanden. nu al 6 dagen niets. lekker dure maand. en mijn zus is al zo lekker zwanger en ik wil zo graag tegelijk met haar. lijkt me zo leuk. sorry voor het zeuren.
Dat is niet helemaal standaard hoor. Ik heb meestal op dag 18 of 19 mijn eisprong en ongeveer 12 dagen later mijn menstruatie. Volgens de gyn is dat heel normaal. Ik zie de test ook niet donkerder worden, pas voor de dag of op de dag van de postieve test wordt ie donkerder. Dat is bij mij altijd heel plotseling. Ik denk soms ook: "zou ik deze maand dan niet ovuleren?" Ik heb het nog niet gedacht of de volgende dag wordt ie toch positief. Ik test twee maal daags (ivm iui) en soms is ie 's ochtends om 9 uur nog niet postief (wel bijna) en dan 's avonds om 10 uur of de volgende ochtend wel. Ik durf te wedden dat je één dezer dagen een posi test hebt!
dank jullie wel lieve meiden! ik hoop het zo. ik heb begin aug een miskraam gehad en vertrouw mijn lijf gewoon niet meer... zal ik nu nog maar even wachten met seksen en pas bij positieve test ervoor gaan.. vrijdag ben ik hele avond niet thuis dus dan geen kans.. bleh! had speciaal deze dagen vrij gepland zodat we er vol voor zouden kunnen gaan.. zo zie je maar dit laat zich niet plannen.. ik laat het jullie weten.. hopelijk morgen een positieve test..
Door de miskraam kan je cyclus flink overhoop liggen, je lichaam kan een eisprong overslaan. Heel vervelend natuurlijk want je wilt niets liever dan zwanger worden. Maar kan echt nog positief worden. Succes en ondertussen gewoon klussen, je weet maar nooit.
pfff weer geen positieve test... ben zo bang dat ik niet meer ovuleer sinds miskraam.. ik word er echt verdrietig van..
Bunchy, welke testen gebruik je? En let je ook op je afscheiding? Bij mezellf kan ik aan mijn afscheiding ongeveer zien wanneer de eisprong eraan komt (meer afscheiding die lijkt op rauw eiwit>> niet plakkerig, maar veel en helder en eiig dus). Heb jij daar bij jezelf wel eens opgelet?
sensitest... ik heb al enkele dagen heel veel wittige afscheiding, heel nat tijdens seks.. maar niet echt verschil. ga morgenvroeg maar weer een test doen, misschien werkt het beter met ochtendurine.
Mensen ik vloei rode duivels ZIt nu op cd 21 en geen eisprong gehad gek he. Ik zal de vraag wel even stellen in een nieuwe topic. xPIna
hoi, vandaag dag 18 of 19 en nog steeds geen positieve test.. na 2 minuten verschijnt er telkens een heel licht tweede lijntje die niet groter of donkerder wordt..
@ brunchy: Ovulatietesten werken niet goed met ochtendurine.... ik ben nu met de 2de maand bezig qua ovulatietesten. Bij mij wordt hij ook in 1 keer donkerder terwijl ik de dagen ervoor nog negatief heb getest.. het kan dus nog meid!! Hou je er rekening mee dat je ongeveer 3 uur lang je urine op moet houden en dan niet te veel drink... het mag namelijk niet te geconsentreed zijn... Hopelijk vind je je ei alsnog!!!
He meiden, er zijn meiden bij die niet elke maand een eisprong hebben hoor! Dat ze wel rijp worden, vandaar de donker wordende streepjes, maar nooit een positieve ovulatietest. Ik ben er zelf zo een. Nooit geweten, maar tijdens de nacontrole van de bevalling zagen we (op dag 35) dat er nooit een eitje zou springen of gesprongen was. Daarbij ben ik heel onregelmatig (varierend van 23 tot 38 dagen). Dus zwanger worden is een hele opgave! Maar we blijven positief, want deze maand hadden we wel een positieve ovulatietest... succes ermee!
Er staat bij die sensitest dat je de hele dag een test kan doen, dus niet dat je 4 uur niet mag plassen, alleen met ochtendurine mag niet....