hoi hoi ik heb een vraagje. ben iets langer dan 2 weken overtijd heb vanmiddag een test gedaan. en na 4 minuten kwam het tweede streepje maar na een paar seconde ging dat streepje langzaam weg. dus ik weet nou niet of ik nou wel of niet zwanger ben.. wat denken jullie??
was het een duidelijke streep en is het streepje helemaal weg? of met turen wel zichtbaar? ben je meestal regelmatig? omdat je al 2 weken overtijd bent en met dit test resultaat zou ik nu nog even een test doen..
heb geen foto wou het wel maken maar toen was t streepje alweer weg. this zo'n test van 2 voor 5 euro. het was wel een zichtbaar streepje. hij ging na ong 10 seconse weg.. was na het stoppen van de pil onregelmatig maar de laatste paar maanden had ik een cyclus van 35 dagen
Ik denk dat de test dan negatief was en dat het wat opkleurde door het doorlopen.. De streepjes van mijn 2 voor 5 testen zijn heel licht en nog steeds te zien..
op het doosje staat dat de test na 3 à 4 minuten af te lezen was.. en ik heb de andere maanden dat ik toen verlaat was zeg maar had ik precies de zelfde test en daar kwam helemaal geen tweede streepje ook niet voor heel even
als je zeker wilt zijn of je zwanger bent of niet dan zou ik de digitale CB gaan halen dan heb je 100% zekerheid