Ik erger me aan een collega die altijd appels eet aan zijn bureau. Eetgeluiden op zich gaat nog, maar appels, brr...
Dat is al meerdere malen gebeurd door verschillende collega's op verschillende manieren maar hij blijft het doen...
Haha zoveel herkenning! Mijn vader snuift altijd en als hij het niet doorheeft (bijv. tijdens het tv kijken) komt er ook zo'n hoogbejaarde smak tussendoor. Ik heb me er ook zo aan geërgerd toen ik nog thuis woonde! Smakgeluiden, idem. Nu klinkt mijn man zo: -Ahumbrombrom (en dan 1 seconde later) akuch! Zo'n heel droge hoest die er echt uitgeperst wordt dus echt geen hoest die opkomt, dan denk ik: doet hij het er nou om of...
Haha, zo herkenbaar allemaal hihi... Ik irriteer me vaak aan m'n ouders, mijn man trouwens ook, als we daar eten. Mijn man wordt er ook echt misselijk van en ik schaam me ervoor. Mijn moeder neemt dus ook enorm grote happen. Bijvoorbeeld als we punt taart eten, 3 happen en ze is klaar. Kauwt nauwelijks en slikt dan door, wat je dan ook echt hoort, omdat het stuk gewoon te groot is om door te slikken. Of ze praat gewoon met zo'n volle mond. Vooral als we ergens zijn, schaam ik me dood... M'n vader eet altijd met z'n mond open en smakt verschrikkelijk. Daarnaast loopt ie altijd stampend de trap op en doet hard met deuren enzo. Goed, hij is al 70 en heeft het zelf gewoon niet in de gaten. Wat m'n moeder ook doet, schaam, schaam. Bij hun thuis of bij mij. Als ze moet plassen laat ze de wc deur op een kier staan en ze maakt zoveel geluid dat je die waterval in de woonkamer kan horen... Pfff... Ze zijn verder heel lief hoor, maar soms....
Neus snuiten is slecht voor de neusslijmvliezen etc. Neusverkoudheid, de neus ophalen of snuiten? | Mens en Gezondheid: Aandoeningen
Hahahaha die opmerking..... Zou er 1 van mij kunnen zijn. Ook hier kan ik me soms mateloos irriteren. Bijvoorbeeld als iemand chips eet......
Het geluid van het schrapen van de keel heeft nu meer weg van een roestige zaag. De huisarts heeft een recept klaargelegd voor een hoestdrank, ik zit hier te wachten tot het opgehaald wordt...
Oh ik kan me ook zo ergeren aan andermans geluiden. Vooral eetgeluiden ver-schrik-ke-lijk. Maar man kan bijv. ook heel zwaar ademhalen, ik vraag hem weleens of ie niet even kan stoppen met ademhalen En zo'n keelschrapende collega had ik ook. De hele dag door. Rete irritant. Verder heb ik geen ergernissen hoor
Zo herkenbaar. Ik kan me zo irriteren aan snuifjes, kuchjes, smakken, maar vooral piepjes.. Aaaaahhhh.. ik word daar zo waus van hahaha... Mijn collega's vinden mij juist daarom erg grappig, want zij horen meestal niet wat ik hoor. Maar goed.. Radiootje aan.. En het valt uiteindelijk allemaal wel mee.
Ik kan dus absoluut niet tegen het eetgeluid van anderen. Van mn kinderen kan ik het wel hebben, maar van volwassenen niet. En dan heb ik ook nog pech met mn schoonfamilie, zo die eten echt lomp haha; smakken en praten met hun hele mond vol. bleggh
Eetgeluiden hoor je ook vaak. Ik snap ook mensen niet die zoveel lawaai moeten produceren tijdens het eten. Neem dan wat kleinere hapjes, kauw goed en praat niet met je mond vol. Als je 80 bent snap ik dat het niet meer zo vlekkeloos gaat, maar daarvoor... Mijn vader eet ook altijd vrij gulzig, wel met zijn mond dicht gelukkig, maar hij heeft een 'losse kaak' ofzo, want je hoort het knakken als hij kauwt...
Ik kan ook echt niet tegen eetgeluiden. Smakken...ieeehhhh!!! Mijn moeder eet met haar mond dicht...maar wat daar allemaal binnen gebeurd, geen idee maar dat eten wordt er vermoord ofzo...ergerlijk! En zwaar ademen kan ik ook niet echt goed tegen.
Hahahaa ik lig krom! Ik dacht dat ik de 'enige' was met dit probleem. Gelukkig niet haha Ik ga gerust opde bank zitten als mn man zn bord nog niet leeg heeft, maar meestal zetten we muziek aan zodat ik het niet hoor
Oh, en het 'geluid' van zoenende mensen. Vooral vlak voor je neus in de bus ofzo... Dan krijg ik echt de neiging er iets tussen te willen steken.