Je ergeren aan andermans geluiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    Vroeger thuis ergerde ik me aan het praten met volle mond en vooral aan mijn broer.
    Die kauwt als een koe (echt die malende geluiden) en drinkt als een kalf.
    Aan de andere kant van de tafel hoor je echt klok klok...hij giet zn mond echt helemaal vol en moet dan 3 x slikken om het weg te krijgen zo irritant!

Vl houd van drop en dat kan je niet eten met je mond dicht want daarvoor plakt het teveel zegt hij..

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, is dat niet man eigen? Die van mij doet het ook...als ik boven ben kan ik precies horen wat doet: koffie maken, ontbijt maken, naar de wc.
    Kebeng kebeng kebeng.

3. mumija

mumija Niet meer actief

Vanmorgen zat ik lekker op de bank met de jongste te ontbijten, komt m'n oudste zoon met een bakje choco-cornflakes zonder melk naast me zitten.
    Ik werd helemaal irritant van dat cornflakes malen en heb hem vriendelijk verzocht om ff ergens anders te gaan zitten.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Lol leuk topic hahahah maar stoor mij eigenlijk nooit aan andermans geluiden ( of iemand moet gaan vingers knakken) hihihi

Hier een man die hele bossen omzaagd 'Snachts en ik hoor dat niet eens meer laat staan dat ik me er aan stoor

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Met stipt op 1 iemand die (voor mij doen) te lang in z'n kopje koffie (of dergelijke) roert

Slurpen..

Met geluid drinken.. (Het slikken)

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik roer ook lang in mijn kopje omdat ik het erg vies als bij het laatste slokje nog veel suiker onderin zit :).

Mijn vriend kauwt niet goed en slikt dus snel door en daarmee ook veel lucht waardoor hij de hele tijd zit te hikken tijdens het eten.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Herkenbaar!

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Mijn moeder heeft een hele irritante manier van haar keel schrapen.
    Verder hou ik er niet van als mensen smakken of met een open mond kauwgom eten... Vreselijk!
    Of mensen die zo snel drinken dat je het de hele tijd hoort 'klokken' in de keel. Dus: "klok, klok, klok, klok, klok"

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Brrrr iemand die zijn/haar neus snuit, dat vind ik zo een goor geluid. Krijg er nog net geen kots neigingen van. Doe dat lekker op de wc ofzo maar niet overal te pas en te onpas denk ik dan.

Oh en mensen bij wie de kaken 'knoepen' tijdens het eten, echt mega irritant al kunnen ze er zelf niks aan doen.

10. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Het geluid als iemand zich (vooral hard en luidruchtig) krabt. Brrrrrrr!
    Ik krijg daar echt kippenvel van

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oh zwijg me ervan... Ik ben weer een verschrikkelijk hormonenbeest en word dus gek van alles wat mijn man doet.

Neus snuiven, te luid knabbelen, smekken, zuchten, door zijn mond ademen...

Soms zit ik naar hem te kijken en denk ik: aaarrrgghhhh!!

Zo erg... :)

Ik ben vandaag op bed gaan liggen om ff tot mezelf te komen want ik dacht ineens: "oh, nee... Ik haat mijn man."

Vreselijk.

Maar het is een typische zwangerschapskwaal voor mij. :):):)

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    JA dit topic komt echt op het perfecte moment!
    Lig op dit moment te luisteren naar de wasmachine van de boven buurman.
    Normaal hoor ik het eigenlijk noit maar omdat zoontje net wakker werd enndaar even mee in de weer ben geweest lig ik nu mee te deinzen op het wasprogramma.
    Grrr.... hoop niet dat die ook nog is gaat stofzuigen zo want dan.ga ik erheen (dit doet hij overgens vaker snachts stofzuigen geen idee waarom maar het zal vast een heel handig tijdstip zijn)

13. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    waar ik echt echt niet tegen kan en zooooooooooooooo smerig vind , mensen op de metro of tram voor je of achter je die smerig op hun kauwgom zitten te kauwen BAAAAAAAAAAAAA zo goor . en als je muziek luistert hoef ik niet mee te genieten hahah of als iemand tegen de stoeltjes zit aan te tikken , krijg ik moord neigingen van :D

oo en mijn man die kan verschrikkelijk snurken jaagt die mij uit bed mee

Deel Deze Pagina