Zo te lezen verteld iedereen het toch best snel ook. Bij ons is het zo dat mijn partner het nog niet wil vertellen, terwijl ik sta te popelen! Ben nu 5 weken zwanger..
Aan ouders en broers een week na positief testen (gewoon voor de zekerheid haha) en op fb geplempt met 12 weken.
De eerste keer ouders en broers/zussen direct (was met kerst) 5 weken ofzo . Helaas werd dat een miskraam Tweede keer had ik bloedverlies, maar wel een echo waarop nog een vruchtje te zien was. Toen verteld.. Was ik zo'n 6 weken. Weer een miskraam. Nu gewacht op de echo met kloppend hartje. Daarna ouders/broers/zussen verteld, was 7 weken. Na de goede echo bij 10weken iedereen verteld en het ook op facebook gezet
(Schoon)ouders, broer & schoonzus meteen verteld na positieve zs test Rest v/d familie enkele weken later Woensdag 12 weken + echo, als alles oké is het openbaar maken
Ik aan mn vader, zus, beste vriendin, schoonmoeder en schoonzus meteen. De rest ga ik bij 12 weken vertellen. Eerst de familie waar ik een hele goede band mee heb, en oma. De rest hoort het dan wel en dan zet ik het ook op FB.
Mijn zus zag met 4 weken aan me dat ik zwanger was Ouders, schoonouders en broers en zussen na de eerste echo van 8+5 De vriendinnen die ik toevallig in de periode na de eerste echo heb gezien heb ik het ook verteld, maar nog wel erbij gezegd dat het nog geheim is. Bij de echo van 10+5 (overmorgen) de opa's en oma's. Wou het ze niet te snel vertellen, in verband met stress, hoge bloeddruk etc bij ze als het mis zou gaan. Het mag de wijde wereld in bij de echo van 13+5. Nu moet iedereen het dus nog ff voor zichzelf houden.
hier wist directe familie het met 3/5 weken ( eerste en tweede zwangerschap) en met 6 week iedereen maar was ook geen ontkomen aan bij beide toen al bekken problemen en zo'n lage bloeddruk (90-45) dat ik niet normaal functioneerde.
Op de dag van de test, mijn man was jarig en toen kon ik het mooi tegen mijn ouders en broer en schoonzus vertellen.
Op de dag van de mk., dus bij 10wk. Anders pas na de termijn echo. Blij dat ik het niet al eerder aan iedereen verteld had, anders moest ik iedereen berichten dat het niet goed gegaan was. Nu weten het alleen de mensen die dicht bij me staan.. En blij toe want anders weet de hele wereld dat we er mee bezig zijn
Ja, dat snap ik. Het is de reden waarom mijn partner het nog aan niemand wil vertellen. De enige aan wie ik het heel graag wil vertellen is mijn moeder. De rest kan wat mij betreft wel ff wachten. Magoed
Wij hebben het met ongeveer 10 weken al verteld, omdat dit met kerst was. Ook waren we met mijn ouders toen een week op vakantie en het leek me onmogelijk om er niet over te praten en al die dagen geen alcohol te drinken zonder dat het argwaan zou trekken