met kipkerrie salade, sla, komkommer,ei,ananas (Y) en zo'n driehoekig pittenbroodje besmeerd met kruidenkaas, dan sla erop en kaas.
Ik maak ze vaak als volgt Nodig: 1 grote rode ui of 2 kleintjes Klein teentje knoflook 2 grote handen spinazie 1 biefstukje 6 kastanjechampignons 1 ui Woksaus teriyaki. Eerst in de wok een gewoon uitje fruiten met de knoflook. Dan de rode ui en de champignons in kwarten gesneden toevoegen en bakken tot ze bruin zijn. Dan spinazie erbij en zodra het bijna geslonken is de woksaus erbij en op hoog vuur nog even mengen. Ondertussen de biefstuk in een koekenpan rondom kruiden met versgemalen peper en zout, dan medium bakken. Vervolgens in reepjes knippen/snijden en door de wok roeren. En dat op dikgesneden vers bakkersbrood is zoooo zalig!!!!!
Op dit moment stelt het niet zo veel voor gezien ik alles lekker vind wat ik niet mag.. - Lekker broodje filet americain met uitjes - Pistolet rosbief met peper/zout en pijnboompitjes - Broodje rauwe tartaar met uitjes en mayo ( wel zaanse) - Ossenworst Nu krijg ik trek
Lekkere ideeën allemaal. Veel wel gezond of clubsandwich lees ik al. Makreel is trouwens ook een goed idee! Ik zelf vind alles lekker waar gerookte zalm op zit....in welke combi dan ook
Mijn lievelings: Kaas/mosterd/sla of Gezond of Brie/sambal/walnoten of Nutella en dan tosti van maken enzovoort enzovoort haha (Wij zijn echte brood-eters )
roomkaas/zongedroogde tomaatjes/pesto gegrilde groeten/rode pesto/mozzarella geitenkaas/walnoot/honing hummus/peppadew pepertjes nutella
Filet american Carpaccio Rosbief Alleen mag ik ze allemaal niet meer tot ergens in april Maar ik hou ook erg van tonijnsalade
- hummus met paprika - oude kaas, mosterd, rucola en walnoot. - kipfilet, kaas, komkommer en een beetje remoulade - avocado, kip stukjes gebakken in tijm, rode ui, feta en een dressing van yoghurt en knoflook - kruidenkaas, gerookte zalm en een rode ui - roerei en opgebakken of gegrilde tomaten plakjes. - filet americain, ui, ei en een pittige dressing.
Broodje kaas sla en slasaus Broodje filet met sla tomaat komkommer ei ui knoflook Broodje kaas rauwe paprika met knoflook Broodje gezond Broodje met romige cajun saus gekruide kipfilet sla en taugé
Sandwich tosti ^-^ Ham, kaas, bacon, chorizo, rode paprika en wat ijsbergsla. Liefst met chilisaus. Kruidenkaas en Beenham of Yorkshire ham. Kruidenboter met komkommer. Pindakaas, Nutella en banaan. En heel soms een klodder jam er bij.
ach ik hou wel van een broodje kalfsvlees of van dobben kroket. een broodje knakworst of een boerenomelet gaat er ook altijd wel in, net als een tosti ham/kaas en een broodje gezond. hoe simpel kan het zijn
Roomkaas/seranoham/avocado Makreelsalade homemade Gerooktekipsalade homemade Geitenkaas/honing/walnoot
Eigenlijk gewoon heel simpel; broodje besmeren met mayonaise en dan ham, kaas, tomaat, komkommer en verse ijsbergsla. Heerlijk!
Eiersalade, plakjes gebakken ontbijtspek en dan ui en paprika wat ik nog over heb van de vorige dag (al gebakken). Het liefst in een pita broodje maar gewoon op een geroosterd volkoren boterham is ook lekker!