Mijn man heeft onverwachts de auto mee en nu moet ik lopend naar school de kids wegbrengen. Normaal ligt de kleine in de wagen met dit koude weer, maar omda t de een na jongste het gewoon echt koud heeft en niet wil lopen met dit weer moet hij in de wagen. nu neem ik de jongste in de draagdoek mee, maar wat is het verstandigst om aan te trekken. Ze heeft nu een maillot, met een spijkerbroekje aan en sokjes en dan een romper met lange mouwe en een shirtje. Nu wil ik haar niet een te dikke jas aan doen en een mutsje op. SI dit voldoende?
Ik zou haar nog wel slofjes aandoen, haar voetjes bungelen natuurlijk buiten de doek en het is echt heel koud... Verder wel prima denk ik, evt. nog een vestje ipv dun shirt.
Mijn zoontje had van de week ook in de draagzak gezeten bij de gastouder, en die had aan: romper, shirtje, broek, sokken, slofjes, dikke jas, muts en sjaal.. Hij had het totaal niet koud, maar moet wel zeggen dat hij continu met zijn beentjes bungelt hihi
Ik doe Caitlyn hier over haar kleren een winterpak aan en nog een mutsje onder de capuchon, en dan de doek in.
Hier mannetje ook eerst in een ski/winter pakje gehesen en toen in de draagzak. extra muts en handschoentjes. Al je een wikkeldoek/slappzak heb met benen kan je ook die eerst aandoen.
Wat zouden jullie je kindje in de Bondolino aandoen? Ik ploeg me tepletter in de sneeuw met de wagen en de slee. Maar ik ben zo bang om te vallen, jullie niet? Met de baby samen?
ik zweer bij de bondolino.. gebruik hem echt elke dag. maar nu met die sneeuw gebruik ik de wagen (moest het stof er bijna vanaf blazen ). ik loop voornamelijk op de weg ermee, dat is goed te doen. waar dat niet gaat en ik door de sneeuw moet draai ik de wagen om. dat scheelt stukken. nou heb ik een maxi cosi mura en die heeft grote luchtbanden, misschien dat dat ook nog een verschil uitmaakt.
Ik gebruik juist de bondolino met dit weer! Maar hier is de sneeuw niet glad en ik heb ook nog eens snowboots waarmee je bijna onmogelijk uit kan glijden. Gister had mn dochtertje een romper met lange mouwen, dikke trui en broek, onder haar broekje een mailot, erover heen sokken en daar overheen slofjes. Haar winterjas aangedaan en in de bondolino gehangen, heb over de bondolino een fleececover waardoor haar handjes en voetjes dus ook nog warm blijven en ik zelf ook warm blijf. Ben ruim 2 uur buiten geweest en mevrouw heeft heerlijk liggen slapen. Heb ook een mc mura en vind de bondolino toch echt prettiger, maarja ieder zn eigen ding!
Mijn dochter heeft in de draagdoek: -romper met lange mouwen -shirtje met lange mouwen -vestje -maillot -winterbroekje -dikgebreide sokjes/slofjes Dan een sjaaltje om en mutsje op en gaan! Ze zit ook half onder mijn jas.
Jordy heb ik vandaag voor het eerst mee naar buiten genomen in de draagdoek. Hij had aan: - romper met lange mouw - shirtje met lange mouw - vestje - mutsje - broekje - sokjes En ik draag hem onder mijn jas (heb een positie winterjas en daar kan hij bij onder) Alleen zijn gezichtje komt er een beetje onderuit.