Meer griepers hier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Laten we hier even lekker klagen.
    Jongste hier al 3 dagen diarree.
    Vandaag begin ik zelf.
    Misselijk, diarree en moe moe moe.

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja hier, althans herstellend. Afgelopen maandag naar huis gegaan en idd buikgriep, hoofdpijn, koorts en alles deed zeer.
    Dinsdag de hele dag op bed gelegen en woensdag op de bank (ivm kinderen vrij 's middags) en donderdag nog wel koortsig en hoofdpijn, toch ff gaan werken (eigen zaak) en op tijd naar huis, vrijdag nog volle kop en nu op zondag voel ik me wat beter. Geen koorts meer en alleen nog verkouden.

3. poekien

poekien Niet meer actief

Present! Vorige week dinsdag begonnen met hoesten. Vrijdag Kreeg ik koorts en voel me nog niet veel beter (hoesten, keelpijn,diarree, oorpijn de hele reutemeteut). Net laten weten dat ik morgen niet kom werken. Is al de tweede keer in een maand dat ik me ziekmeld. Ook al een paar dagen met voorhoofdsholteontsteking thuis gezeten. Vind het heel vervelend maarja.. m'n weerstand is met de noorderzon vertrokken lijkt het wel. En m'n vriend is nu ook begonnen met snotteren, dus ben benieuwd of hij het ook krijgt..

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier begint het bij de oudste geloof ik... vandaag had ze echt een ontzettend slecht humeur, meestal een voorteken...

5. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    Ja hier ook :( dochter 2 weken terug begonnen.
    Man die woensdag. Zelf dacht ik er onderuit te komen...
    Helaas, donderdag ook en nu nogsteeds en doen man en dochter ook weer mee.

Beterschap allemaal!

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wij liggen alledrie in de lappenmand hier. Allemaal griep, mijn man alleen buikgriep. Zoon en ik hebben het wat heftiger. Ben de hele nacht bezig geweest tussen de wc en de emmer.
    Echt een feestje hier.
    De enige die vrolijk doortrappelt is de baby en dat voelt nu niet fijn kan ik zeggen.

7. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Jaaaa hier ook! Zoontje is sinds gister snik verkouden, heel zijn neusje vol, hoesten en hij had koorts. Vannacht vreselijk geslapen, vandaag de hele dag gehuild en gejammerd en nu ligt hij eindelijk op mijn schoot te slapen. Ik zelf ook hoofdpijn, koude rillingen en natuurlijk bekaf :D vl is ook helemaal niet lekker

8. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Hier bijna achter de rug hoop ik!! Ik zelf ziek geweest keelpijn verkouden! De jongste is ook ziek geweest koorts geen eetlust diarree, Nu is hij alleen nog verkouden.

9. Ahava

Ahava Fanatiek lid

27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    In Februari heb ik voor de allereerste keer in mijn leven écht griep gehad. Nou, dan weet je pas wat de griep is.
    Ik kon niet meer voor mijzelf en voor de kinderen zorgen en ben echt een dikke week niet op de been geweest.

Maar toch beterschap allemaal, een flinke verkoudheid of buikgriep is ook echt vervelend.

En mensen met echte griep, heel veel sterkte :(

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Help! Buikgriep! :(

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O men.....Ja die vreselijke griep van begin dit jaar! Waren er ook allen door geveld. Aiden kon er niet meer van lopen, paar keer huisarts voor hem aan huis gehad. Ik was zwaar aan het overgeven waar ik uiteindelijk medicijnen voor heb gekregen. Ook kreeg ik vreselijke spierpijn in een schouderblad waar ik Diclofenac voor kreeg en wat weken heeft geduurd voor het over was. Mijn vriend kreeg binnen zeer korte tijd 3x een longontsteking vanwege die griep. Wat een hel was die griep!

In ons gezin ik en Aiden nu licht aan de snotter, Finley zwaar snotverkouden en mijn vriend flink aan de hoest en snotter.
    Mijn neefje heeft sinds vrijdag flinke diarree en is niet lekker.

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Mijn oudste heeft gespuugd vannacht, maar zoals meestal met buikgriep is het nu klaar :) Nu is het wachten op jongste en ikzelf.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    De griep is nog niet in het land.

Wel zijn er andere viruses rond aan het gaan.
    Dochter kreeg 2 weken terug een pseudokroep aanval zkh geweest medicatie gekregen

En ik werd afgelopen woensdag strondziek hoesten snotneus kou verhoging maar na 2 dagen binnen blijven was het alweer weg.
    Heftige verkoudheid dus.

14. Koon

Koon Niet meer actief

De laatste keer is voor mij 11 jaar geleden, toen had ik echt griep. 2 weken lang van kotsen tot keelontsteking, niet kunnen lopen van de spierpijn en koorts. Ik snap ook wel dat oudere/zwakkere mensen daaraan kunnen overlijden.

15. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Heel veel beterschap allemaal! Mijn zoontje van anderhalf had griep, dat was over en gister zat ik met hem in het ziekenhuis want hij was heel benauwd, koorts en spugen.. blijkt dat de verkoudheid naar z'n longetjes is gegaan en nu heeft hij een longontsteking. Hij kreeg antibiotica dus gelukkig is hij al een heel stuk opgeknapt.. m'n andere kinderen zijn gelukkig nog niet ziek geweest

16. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Nou ik ben NOG niet ziek maar het zit niet helemaal lekker bij me, beetje keelpijn en iets wat snotterig

17. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Ook hier houdt de buikgriep huis..
    Voelde mij al de hele week niet fit, maar gister begon mijn vriend en niet veel later ik. Ik heb vaker de wc gezien dan mijn bed.
    Vriend is wel werken en mijn zusje past vanochtend op de kleine.. Ze is woensdag jarig, dus hoop wel dat het dan weer over is.

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik denk dat ik ook de griep ga krijgen. Verkouden, keelpijn, hoesten en ineens lage rug en lage buikpijn. Rustdagje houden en hopen dat het over waait 😋

19. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Hier al 3 dagen doodziek, ik heb denk ik nu al meer overgegeven dan in mijn 2 zwangerschappen bij elkaar. Vooral 's nachts is het raak. Ook diarree, erg fijn. Ik ben in deze dagen al bijna 5 kilo kwijt. Vreselijk! Man en dochter waren 1 middagje niet lekker, maar door mijn zwangerschap ben ik nu extra vatbaar vrees ik. Ik hoop dat het snel overgaat.. Beterschap iedereen hier!

Oh ja: ook vreselijk lage rugpijn en overal spierpijn, rillen.. Echt heel klote!

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.193
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier gelukkig nog niemand.
    Wel verkouden en hoesten maar dat is geen griep.
    Hoop echt dat het zo blijft want hebben enorm gekwakkeld in de winter van 2015/2016.

Deel Deze Pagina