gister was de planning dat ik een dag opname kreeg,voor kijk operatie,vonden ze een cyste op me eierstok, hebben ze verwijderd. Raken ze me slagader. Ze hebben gevochten voor me leven. Had veel bloed verloren. Ben blij dat ik er nog ben. Kan niet zonder me kids.
Oeh heftig hoor me collega heeft precies hetzelfde meegemaakt,maar gelukkig weer goed hersteld. Sterkte met je herstel.
En de volgende dag zitten we tegenwoordig alweer op een forum te posten dat we de dag daarvoor bijna het leven hebben gelaten. Wel onwijs schrikken zeg. Gelukkig is het goed gekomen!
heftig! gelukkig ben je er nog om van het leven te genieten en je kids plat te knuffelen! sterkte met het herstel
Beterschap. Best heftig. Maar even een vraag. Hoe kun je op de ic op het internet komen. Volgens mij zijn mobieltjes daar niet toegestaan.
ik lig sinds eind van de middag op gewone afdeling, voel de druk onder in me buik.maar voor de rest gaat het wel
Wow dat is een rare gewaarwording! Heftig zeg. Meid beterschap en neem de tijd om het te verwerken hoor, is niet niks lijkt mij dat je leven ineens kantje boord is!
zo, da's schrikken!!! Zo zie je maar dat het snel en plots anders kan gaan... jeetje heftig.... hopelijk herstel je snel en kun je goed van je kids genieten!
Jeetjeminaa, wat zullen jullie geschrokken zijn. Hopelijk nu geen tegenslagen meer en herstel je spoedig!