Ik ben net de geboorte van de jongste dochter 2.5 liter bloed verloren, ze hebben dan ook met bed en al gerend over de gang om bij de ok te komen, best heftig. Volgens mijn man en zusje, liep het bloed allemaal van het bed en lag er heel veel op de grond, zelf niet meegekregen. Bloeddruk was bijna weg en zelf gleed ik ook steeds weg. Weet nog wel dat ik niet lekker was en moest overgeven en daarna is alles wazig. Vond zo jammer dat dit was gebeurd en mijn dochter maar 5 minuten vast heb kunnen houden.na de ok en bloedtransfusie mocht ik weer naar haar toe, maar dat was dus zo'n 7 uur later.
ja dat kun je wel stellen, maar ik ben er nog gelukkig! Hoe voel je je nu? Ook bloedtransfusie gehad en nu aan de floradix?
moet nu voorlopig pilletjes tegen bloedverdunners gebruiken zijn kleine witte pilletjes ja voel me best goed,alleen die druk onderin me buik met hoesten voel ik het erg maar ik ben langzaam aan het lopen dus en ik ben er ook nog gelukkig!! hoe voel jij je?
Jeetje, dat is schrikken zeg! Wat zal je man geschrokken zijn zeg....dit verwacht je niet te horen als je vrouw onder het mes gaat voor een cyste! Heel veel sterkte met het herstel.
thnxs,ja die was echt geschrokken hij zei al,als er echt iets gebeurt was dat ik er niet meer was geweest had hij het hele ziekenhuis kort en klein geslagen, mrja dat lost ook niks op weet iemand trouwens hoelang je niet mag zwemmen?? want daar heb ik niks overgehoord
tis alweer een week geleden dat ik er bijna niet meer was het gaat gelukkig beter,iets minder pijn maar deze nachtmerrie vergeet ik nooit meer!!!